Hop til indhold

Erfaringer med 21-årig fræk studine fra Århus?

Featured Replies

Skrevet

Jeg mindes ikke at have set nogen anmeldelse af denne pikante 21-årige frække studine fra Århus, der på annoncelight.dk beskriver sig selv som "African girl" 160 høj, 64 kilo og med en dejlig "afrikansk røv":

https://annoncelight.dk/annonce/50066/ma ... de-imorgen

Hendes prisniveau virker rimeligt med 1.500 for 1 times sex, og hun lover jo guld og grønne skove i annoncen:

"Drømmer du om hed sex med en helt ung afrikanske pige? Længes du efter forkælelse, lidenskab og stor gensidig nydelse?

Jeg garanterer dig en oplevelse med ægte kemi og intens gensidig nydelse. Ligegyldig om du søger et kort frækt uforpligtende møde, eller elskerinde/hyggeveninde, så jeg den rette for dig"

Har nogen af jer Århusianere haft gode eller dårlige erfaringer m. pågældende pige (Sarah)?

Har nogen af jer fravalgt hende efter at være kommet i mailkontakt med hende og hvorfor i givet fald?

I en annonce forleden skrev hun, at hidtil er ingen af de mænd, hun har lavet aftale med dukket op, men er bare blevet væk....??! Det synes jeg lyder underligt.

Hun har ganske vist ikke stedet selv, men det er der jo andre amatørpiger, der ikke har, og som ingen problemer har med at lave aftaler i større byer som Århus og København.

Min interesse skyldes, at jeg skal til Århus inden længe.. ;)

Skrevet

Hej tror ikke der er nogen der har det.

hun har været på annoncelight af flere gange med flere forskellige tekster.

jeg har skrevet på 3-4 af dem og fået noget svar, men lige pludselig stopper "hun" med at svare..

tror det er en fake........

Skrevet
  • Author

Tak for din tilbagemelding, Jens... :)

Umiddelbart opfatter jeg ikke selv pigen som en "fake", men omvendt er det også svært at forstå, hvis ingen af vores "udsendte medarbejdere" i Århus-området har ladet sig friste af en pige med så attraktive data og forførende en tekst.. :?

Såfremt det altså på noget tidspunkt har været muligt at få en reel aftale med hende?!

På et tidspunkt tilbød hun sex til gengæld for hjælp med eksamensopgaver i kemi og/eller matematik, hvilket jeg synes er meget tilforladeligt - man skal vist have en meget livlig fantasi for at "fake" den slags 8-)

Jeg mener bare: hvem har specielt et horn i siden på folk, der tilfældigvis er gode til kemi og matematik? :mrgreen: :lol:

Skrevet

Jeg kontaktede hende på et tidspunkt, hvor hun mere eller mindre panisk havde lavet en lignende annonce men hvor hun havde skrevet at hun skulle bruge 5000 kr. inden en eller anden dato.

Jeg tog kontakt med hende via mail, gav hende mit telefonnummer, og hun ringede så til mig. Vi aftalte for 2000 kunne vi hygge lidt i bilen, og at jeg skulle samle hende op inde i Århus C.

På vej ind til byen, bliver jeg ringet op af hende igen, hun virkede nu ret nervøs (fair nok) og hun ville bare sikre sig at jeg havde pengene med... "altså alle pengene.. 2000 kr... 'egå' (hendes århusianske udtryk) " ... selvfølgelig havde jeg det, men jeg så fortrød bare det hele .. 2000 kr er ret mange penge for mig, og da hun lød så febrilsk og underlig aggresiv, og jeg er lidt afhængig af at være "in-the-mood" og kræver nok også at pigen er det, så aflyste jeg bare lige sådan over telefonen...

Så blev hun klart nok sur, råbte et eller andet i telefonen, og prøvede at overbevise mig om at hun ville gøre alt for mig .. og det gjorde bare ondt værre .. hun virkede meget febrilsk. Og det tænder mig slet ikke.

Men hun har ikke kontaktet mig siden, hvilket jeg da er taknemmelig for ... tror egentlig hun er god nok, jeg har ihvertfald ikke fundet nogen "advarsler" her på forum'et.

/*Awda

Skrevet
  • Author

Tak for svaret, MesterYowda! :)

Du har ihvertfald bekræftet min egen fornemmelse af, at hun er "god nok".

Dog vækker det altid lidt uro, når pigen lige står og SKAL bruge X antal tusind inden en bestemt dato, og man overvejer om hun evt. er involveret i kriminalitet, narko-misbrug eller lignende, og den slags tænder jeg ikke selv specielt på, ihvertfald... 8-);)

Man kunne godt få en svag mistanke om enten, at man skal "rulles" af hendes eventuelle bagmand eller også, at hun måske bare tager imod pengene og går igen uden den aftalte modydelse... :idea:

• 9 months later...
Skrevet

Hun annoncerer stadig. Med tilbud på blowjob til 500 i dag. Men det tilbud gælder vist mere eller mindre hver gang hun annoncerer. Hun skriver hun sutter uden gummi.

https://annoncelight.dk/annonce/111730/blowjob-500kr-aarhus-idag

Hun har også tidligere søgt efter mænd i uniform https://annoncelight.dk/annonce/37373/african-pige-soeger-en-politibetjent

Redigeret af Mr. Bean

Skrevet

jeg har set hende - hun gav et blow i min bil for et par mdr. ( i skoven ved Aarhus) - det var ok. - hvordan hendes krop er, det fandt jeg aldrig ud af - hun havde meget tøj på :-)

og desværre bor jeg i et område hvor hun har mange bekendte, så hun vil ikke besøge mig..

Skrevet

Forsøgte at mødes med hende i sommers. Vi aftalte at mødes i Riis Skov, 5 minutter før aftalt tid, spurgte hun om vi kunne mødes i et solcenter i midtbyen. Satte kursen, ventede en time i mens jeg hørte på undskyldninger om at hun var forsinket, hvorefter hun bad mig komme op til Stjernepladsen. Dér valgte jeg så at køre hjem istedet, godt irriteret over at have spildt min eftermiddag. Så antog hende som værende fake.. men kan da være hun skal have et forsøg mere, en dag solen skinner.

• 2 weeks later...
Skrevet

Her mødt hende flere gange og med et stort smil på læben. Hun er langt fra den sædvanlige professionelle type og er smilende og dejlig, men totalt træt af alle de useriøse typer der lover og aldrig kommer.

Hun har ikke stedet og transportmuligheder hvilket begrænser hendes aktionsradius. Hun sutter fantastisk og er skøn våd og bliver totalt ophidset når man tager hende.

Så vær god mod hende, det er ikke tit at man finder sådan en perle.

Og nej, hun hverken ruller en eller er misbruger, blot en sød pige med rod i økonomien... 

Skrevet

Hold dig langt væk fra hende. Hun lover som flere gange nævnt guld og grønne skove, men kommer man i yderligere dialog, så trækker hun i land. Når man spørger indtil hvad hun tilbyder - hele tiden i en sober tone - så bliver hun pludselig ubehagelig og truende. Hun bør boycuttes af alle. 

Skrevet

Hold dig langt væk fra hende. Hun lover som flere gange nævnt guld og grønne skove, men kommer man i yderligere dialog, så trækker hun i land. Når man spørger indtil hvad hun tilbyder - hele tiden i en sober tone - så bliver hun pludselig ubehagelig og truende. Hun bør boycuttes af alle. 

Har talt med hende. Kunne jo være at hun blot var blevet frustreret over at du i timevis spammer hende med ønsker om at få det hele billigere og så smutter.

Nogle gange bør vi vist se lidt indad. Pigerne bliver gang på gang brændt af, af fyre der bare vil have lidt telefon/sms-lir.

Kunne godt være at man selv ville blive lidt gal i skralden hvis det skete for en selv.....

Skrevet

Har talt med hende. Kunne jo være at hun blot var blevet frustreret over at du i timevis spammer hende med ønsker om at få det hele billigere og så smutter.

Nogle gange bør vi vist se lidt indad. Pigerne bliver gang på gang brændt af, af fyre der bare vil have lidt telefon/sms-lir.

Kunne godt være at man selv ville blive lidt gal i skralden hvis det skete for en selv.....

Da du ikke kender til den dialog jeg har haft med hende, bør du ikke udtale dig om det konkrete. Faktum er, at man skal holde sig fra hende. Men du har jo tydeligt en interesse i at pleje hendes forretning, så måske det er dig jeg har haft dialogen med. Skulle ikke undre mig.

Skrevet

Da du ikke kender til den dialog jeg har haft med hende, bør du ikke udtale dig om det konkrete. Faktum er, at man skal holde sig fra hende. Men du har jo tydeligt en interesse i at pleje hendes forretning, så måske det er dig jeg har haft dialogen med. Skulle ikke undre mig.

Denne dialog bliver vist bare for primitiv nu.

Kan man ikke forsvare en stakkels amatørpige i denne branche uden selv at blive beskyldt for meddelagtighed? Latterligt...

Skrevet

Denne dialog bliver vist bare for primitiv nu.

Kan man ikke forsvare en stakkels amatørpige i denne branche uden selv at blive beskyldt for meddelagtighed? Latterligt...

Men du kan vel ikke forsvare en pige uden at kende til hende, eller forløbene der er gået galt? Alt andet end lige, så stoler jeg mere på mændene her i tråden der er brændt af, end en bruger der forsvarer en pige han som udgangspunkt intet kender til.

Skrevet

Men du kan vel ikke forsvare en pige uden at kende til hende, eller forløbene der er gået galt? Alt andet end lige, så stoler jeg mere på mændene her i tråden der er brændt af, end en bruger der forsvarer en pige han som udgangspunkt intet kender til.

Intet kender til??

Har mødt hende jævnligt det seneste 18 måneder. Hver gang en god oplevelse...

Skrevet

Vil lige understrege, at jeg på ingen måde forsøger at gøre denne dialog primitiv. Jeg giver udtryk for mine oplevelser. De står for min regning. Fint du har andre oplevelser. Men beklager meget. Når du så kraftigt forsvarer denne pige, så begynder det sgu at lugte lidt. Du må anerkende, at andre kan have andre oplevelser end dig.

Men nyd pigen alt det du lyster. Jeg synes bare at det er en del af dette foras funktion at dele også negative oplevelser således andre ikke kommer galt afsted.

Vil gerne uddybe en smule. Min dialog med pigen har på intet tidspunkt handlet om at prutte hendes pris ned. Dialogen har handlet om at hun i sin annonce skrev at hun også tog hjem til folk. Dette afviste hun så i den private dialog. Og jeg accepterede. Så aftalte vi et blowjob. Hun skrev i sin annonce 300 kr. Men i vores dialog kostede det pludselig 500 kr. Og sådan fortsatte det. Når jeg refererede til hendes egen annonce, så var vilkår nogle andre. Da jeg herefter kaldte hende useriøs blev hun modbydelig og truende. Herefter stoppede dialogen naturligvis.

Se i øvrigt hendes annonce som ligger på Annoncelight pt. https://annoncelight.dk/annonce/114328/serioes-gavmild-mand-soeges-idag-blowjob-til-500kr-gives-i-din-bil-kun-aarhus

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.