SexGuiden 28 Skrevet 27. September, 2020 Jeg brugte min lørdag i hyggeligt selskab med Inessa: https://annoncelight.dk/showad/299100 Hun var meget hurtig på tasterne og en aftale blev hurtigt arrangeret - 1 time med superfransk (megafransk tilgik under samlejen) Billeder er 100 pct af hende og hun gør sig virkelig umagen for at give den bedste oplevelse. Stedet er meget diskret, men man skal forvente andre kunder i lejligden, hos den anden pige. Dog møder man ikke hinanden, hvilket er rart. Vi startede ud med et bad, både hende og jeg, og så gik hun i gang med et helt fantastisk BJ. Hun gav sig god tid og legede som hun lystede. Helt igennem fantastisk og sendte ladningen afsted ind i hendes mund. Et hurtigt skyld og så fik jeg en super fin massage inden ladning nr 2 skulle leveres op i hende. Dejlig sex og ingen rush med at skulle ud ad døren. Pigen 9/10 - super personlighed og har ikke travlt med at sende dig ud af døren. Hun tager sig tiden til dig. Stedet 9/10 - centralt i Aarhus, men ligger fint bag i en gård. Sexen 9/10 - super indlevelse, men det kan mærkes hun er professionel, hvorfor hun ikke får 10. Kommer jeg igen? Helt sikkert! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 163 Skrevet 27. September, 2020 Et hurtigt skyld og så fik jeg en super fin massage inden ladning nr 2 skulle leveres op i hende. Dejlig sex og ingen rush med at skulle ud ad døren. Op i hende?I kondomet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 27. September, 2020 Pikken 69 skrev, for 6 timer siden: Et hurtigt skyld og så fik jeg en super fin massage inden ladning nr 2 skulle leveres op i hende. Dejlig sex og ingen rush med at skulle ud ad døren. Op i hende?I kondomet? Herregud, det er jo søndag. Skulle du ikke blot blive i kirken I dag...? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 89 Skrevet 27. September, 2020 @SexGuidenHvor meget måtte du give i alt? En del tilllæg for super/mega osv? Hvor i Aarhus er vi ca? tak, NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexGuiden 28 Skrevet 28. September, 2020 NN 8000 skrev, for 23 timer siden: @SexGuidenHvor meget måtte du give i alt? En del tilllæg for super/mega osv? Hvor i Aarhus er vi ca? tak, NN Alle hendes priser er i linket og synes det er meget fair, det hun forlanger opholdt mod kvalitet og service. Hun holder til i Nørregade pt i Aarhus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 28. September, 2020 NN 8000 skrev, den 27.9.2020 at 17:25: @SexGuidenHvor meget måtte du give i alt? En del tilllæg for super/mega osv? Hvor i Aarhus er vi ca? tak, NN Jeg har givet 1200 (tror jeg nok, besøgte hende tilbage i juli) for 30 minutter med megafransk. Jeg har været sammen med en del forskellige gp'er, men jeg har aldrig fået så dejligt et blowjob som af Inessa. Virkelig lækker øjenkontakt, ingen hænder og masser af savl/gag + jeg kom hende i munden. Og så det at hun er røv lækker og har store faste bryster, gør det kun endnu bedre. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfugl 12 Skrevet 29. September, 2020 Har haft fornøjelsen i morges og hun er virkelig god til oral. Lidt mekanisk, men var der også kun 30min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 534 Skrevet 29. September, 2020 De brister ser godt nok dejlige ud. Er hun typen der ikke tillader at man leger med dem, eller er hun berøringsvenlig? /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfugl 12 Skrevet 29. September, 2020 Man må rigtig gerne røre, fik dog at vide at jeg skulle være forsigtig med brystvorterne, fordi de var meget følsomme. Man kan godt mærke, at de er kunstige, men de er stadig dejlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 5. November, 2020 SexGuiden skrev, den 27.9.2020 at 02:43: Jeg brugte min lørdag i hyggeligt selskab med Inessa: https://annoncelight.dk/showad/299100 Hun var meget hurtig på tasterne og en aftale blev hurtigt arrangeret - 1 time med superfransk (megafransk tilgik under samlejen) Billeder er 100 pct af hende og hun gør sig virkelig umagen for at give den bedste oplevelse. Stedet er meget diskret, men man skal forvente andre kunder i lejligden, hos den anden pige. Dog møder man ikke hinanden, hvilket er rart. Vi startede ud med et bad, både hende og jeg, og så gik hun i gang med et helt fantastisk BJ. Hun gav sig god tid og legede som hun lystede. Helt igennem fantastisk og sendte ladningen afsted ind i hendes mund. Et hurtigt skyld og så fik jeg en super fin massage inden ladning nr 2 skulle leveres op i hende. Dejlig sex og ingen rush med at skulle ud ad døren. Pigen 9/10 - super personlighed og har ikke travlt med at sende dig ud af døren. Hun tager sig tiden til dig. Stedet 9/10 - centralt i Aarhus, men ligger fint bag i en gård. Sexen 9/10 - super indlevelse, men det kan mærkes hun er professionel, hvorfor hun ikke får 10. Kommer jeg igen? Helt sikkert! Kunne hun lave helt dyb deepthroat som hun reklamerer med eller bare lidt dyb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg