Hop til indhold
erjobareenmand

Odense Blondine herinde

Recommended Posts

Jeg skrev lidt med hende igår, men det lykkedes mig desværre ikke at lave en aftale med hende... Jeg var også forbi gaden igår for at se om jeg kunne se hende der, men enten var hun optaget, eller også var hun der ikke???

Tror dog blot hun var lånt væk til anden side, men ville ellers rigtig gerne have prøvet en tur med hende :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik kontakt med hende igår og fik og så en tur :lol:

Først skal det siges at jeg ikke er til bil eller sol centre, men igår tog jeg alligevel chancen.

Hun er rigtig sød, pænt ansigt, flotte bryster og jeg tror ikke hun kun gør det for pengenes skyld.

Skal lige siges hun er en buttet kvinde så er man til slanke nips, så går man galt i byen her.

Ville helt sikkert "besøge" hende igen hvis det var i en lejlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er glad for at høre at du hyggede dig igår med mig ''upper'', jeg syntes det var ekstremt frækt sådan at sidde der og vente, og nød tiden jeg havde med dem der kom, gør det bestemt ikke kun for pengene, er jo en værre frækkert ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Blondine!

Du er givetvis en værre frækkert, og da jeg er den lidt sarte type, som sætter stor pris på hygiejne, vil jeg lige spørge ind til badefaciliteterne, når man tilbyder sex i solcentre og biler..?

Er du frisk fra badet mellem hver gæst..?

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er selvfølgelig ikke noget bad, -når man nu har sex udendørs som jeg, det der vel for de færreste gadepiger?

-Men i de 4 timer jeg er ''på'', sørger jeg selvfølgelig altid at have velduftende vådservietter med, netop for at blive frisket lidt op på kroppen efter hver besøgende ;)

Håber det var svar nok ;) Knus....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var nok også det svar jeg havde forventet.

Altså kommer man som sidste gæst, må man forvente at du udelukkende har pyntet på den personlige hygiejne med en vådserviet, under en 4 timers vagt i det fri uden bare et enkelt brusebad... :o

Ellers tak!

Men jeg kan glæde dig med, at mange af dine gæster vil skide på, om du har været i bad eller ej... ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...