Hop til indhold
Servciesboy

Leder efter god pige Århus/aalborg

Recommended Posts

Mærkelig lørdag, jeg har lige været de fleste sexsites igennem uden og finde noget der rigtig frister .

jeg leder mellem Aalborg i nord og Århus i syd, samt Randers i Øst og Viborg i vest, der er bare ikke noget der frister

 

dem jeg plejer og besøge er: Anna ved Løgstør, eller Polly i Aalborg og Black Candy i Randers de holder alle fri, så der var en unik mulighed for og prøve noget andet - Hm måske skulle jeg støvsuger huset

go weekend til alle

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Servciesboy skrev, 1 time siden:

Mærkelig lørdag, jeg har lige været de fleste sexsites igennem uden og finde noget der rigtig frister .

jeg leder mellem Aalborg i nord og Århus i syd, samt Randers i Øst og Viborg i vest, der er bare ikke noget der frister

 

dem jeg plejer og besøge er: Anna ved Løgstør, eller Polly i Aalborg og Black Candy i Randers de holder alle fri, så der var en unik mulighed for og prøve noget andet - Hm måske skulle jeg støvsuger huset

go weekend til alle

Hvis du virkelig vil have en god pige, som du siger i din overskrift. Så ville jeg se mig omkring i de omkringliggende kirker og forsamlingshuse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 47 minutter siden:

Tak hende Har jeg forsøgt kontakt med, hun ser fin ud og har mange ydelser på, jeg spurgte på 30 min incl  superfrans og 69, så røg prisen på kr 1200 og det viljen ikke betale

men tak for rådet

go dag

Jeg oplevede også, at prisen røg op med de ting, jeg ønskede. Til hendes forsvar må siges, at hun ikke putter med det, så du ved, hvad prisen er, før du møder op. Jeg gav hende den pris, hun oplyste, og jeg føler ikke, at jeg blev snydt af hende... Det var en helt igennem ok oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 7 timer siden:

Tak hende Har jeg forsøgt kontakt med, hun ser fin ud og har mange ydelser på, jeg spurgte på 30 min incl  superfrans og 69, så røg prisen på kr 1200 og det viljen ikke betale

men tak for rådet

go dag

Kan ikke se problemet i prisen -  det er da almindeligt man giver for ekstra ydelser -  800 for 30 min - 200 for superfransk - 200 for 69 , så synes da det er en fair pris. 

Her får man tilmed en kvalitetsoplevelse og det koster , så det burde da ikke være en 200 lap fra eller til der skiller

Redigeret af Klinge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Klinge skrev, for 24 minutter siden:

Kan ikke se problemet i prisen -  det er da almindeligt man giver for ekstra ydelser -  800 for 30 min - 200 for superfransk - 200 for 69 , så synes da det er en fair pris. 

Her får man tilmed en kvalitetsoplevelse og det koster , så det burde da ikke være en 200 lap fra eller til der skiller

Synes nu ikke det er normalt, at det koster 200 ekstra for 69, da det plejer at gå som værende en del af standartpakken til 800 i det her tilfælde. 
 

Fin nok at superfransk osv. koster ekstra, men der skal være mening med galskaben :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big bang skrev, den 26.9.2020 at 20:37:

Der er også alessia i støvring  

Jeg foreslår også Alessia. Hun frister permanent, når hun er "på kontoret". 
Og hun er lige kommet tilbage efter velfortjent ferie.
Og nærmest et stenkast fra Nordjyske motorvej når man kommer fra Århus. 

Det er bare at slukke støvsugeren og komme afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello guys ... First I want to say that I dont take any extra only for 69

I think the guy its dont understand well on the phone what I say 

He its ask me for 30min whit superfransk and real kiss and the price for that its 1200kr 

30min -  800kr

 extra: 200kr for real kiss and 200kr for blow whitout 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melissa kører, som så mange andre piger, med priser der tilgodeser at man booker hende i længere tid. Jeg booker hende altid i en time. Så får du den anden halve time 300 kr. billigere end den første. Plus du får større glæde af ekstraydelserne kys og superfransk, som hun leverer i høj kvalitet. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...