Hop til indhold
22 cm and thick

Bummi - sød og dejlig tøs...

Recommended Posts

Hej folkens

Trængte lige til lidt massage og omsorg, så skrev til Bummi og fik aftalt en tid. Vel ankommet blev jeg lukket ind til hende og de første 10 minutter gik med at snakke lidt. Hun er rigtig sød og snaksalig så en god start på "behandlingen"... Nå, men fik afregnet med hende, og her sidst på måneden havde jeg desværre kun penge til alm. massage, så ikke noget af det sjove. Af med kludene og op på briksen og massagen gik i gang. Blev spurgt indtil hvordan jeg ville have massagen og hele tiden om det var godt nok. Og det var det... Hun tager godt ved men samtidig er det rigtigt behageligt at mærke hende massere. Massagen foregik uden store mængder olie som man desværre oplever nogen steder, så det var bare som det skulle være. Under massagen blev der snakket om løst og fast og tiden gik desværre hurtigt - og det var selvom der så rigeligt blev lagt den tid til der blev snakket til at starte med.
Næste gang skal jeg nok ikke "nøjes" med massage. Så skal hendes dejlige krop udforskes lidt og der skal lidt af det sjove til. :-P 
Trænger I til en god og behagelig massage kan Bummi så absolut anbefales. Og som altid - husk at være rigtig sød ved hende, så er jeg sikker på hun også er rigtig sød ved jer. :-) 

God weekend. :-) 

https://annoncelight.dk/showad/304019

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne give et shout out til Bummi. https://annoncelight.dk/showad/304019 

Har kendt hende gennem lang tid og besøgt hende de forskellige thai steder hun har været. 
Hun har nu fået sit eget sted, og det ganske hyggeligt.
Hun er en rigtig flot og lækker pige som er sød og imødekommende. 
Man får virkelig igen hvad man giver ud, så det kan også betale sig ikke at være for nærig. 

Hun giver en rigtig god massage, og giver også en super B2B. 
Er man til thai piger, eller bare generelt ønsker en oplevelse med en smilende glad pige, så er hun 100% et besøg værd. 
En af de få piger man kan besøge uden at være irriteret på sig selv bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Bummi og fået en god grøn massage, hvor der ikke var pirring eller forsøg på salg af ekstraydelser. Bummi er meget sød, men hun virker ikke særlig fræk og sexet, eller er det blot mig, som ikke har set den side af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 5 timer siden:

Bummi er meget sød, men hun virker ikke særlig fræk og sexet, eller er det blot mig, som ikke har set den side af hende.

Jeg gjorde med det samme klart at jeg kun skulle have massage, men det hindrede hende ikke i at pirre lidt. Ikke meget, men dog så det kunne bemærkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så måtte jeg lige forbi den søde Bummi igen. Samme gode oplevelse som sidst. :-)  Ja, denne gang bliver i hvert fald heller ikke sidste gang jeg besøger hende. 
Hendes gode humør og god massage sikrer en god oplevelse hver gang. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos Bummi.

Bare sød og naturlig. Ikke noget påtagethed men en ægthed som ofte ikke ses i denne branche.

Hendes massage er nærværende og kompetent. Hun har nogle teknikker hun bruger der er helt super. Hendes sted er lille men hyggeligt. Det kan være lidt svært lige at finde, men det er helt klart det bedste sted af Thai grupperingen på Østerbro....

Hun snakker ikke helt perfekt dansk men det er ret charmerende og så har hun en god humor. 

Hun er mærkeligt nok lidt genert men det giver et autentisk præg til oplevelsen at det ikke bare er en pengeluder der skal suge alt ud af dig. Hun formår at give et helt unikt touch til oplevelsen. Jeg skal helt klart til hende igen, hun er topklasse-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marco12345 skrev, 1 time siden:

Nogen der kender “åbningstider”,

har skrevet uden svar..

 

 

Mener hun lukker omkring kl 22:00, men er ikke sikker, så det står lidt for min egen regning. Hun har vist generelt ret travlt og hverken snakker i tlf eller skriver sms når hun har kunder, så kan godt være lidt svær (somme tider umulig) at få fat på. Men giv ikke op, hun er besværet værd. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marco12345 skrev, for 4 timer siden:

Det er lykkedes, har en aftale. Bliver spændende.

Super, husk at del den med os.... Ja ja - altså skriv lidt her, vi skal nok lade være med at komme og lure. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Bummi (igen) og gensyns glæden var stor - dejligt at blive taget godt imod. Stedet er ikke så stort, men der er ret og pænt og der dufter godt, og det gør Bummi også. Sød, slank og naturlig pige, og ja - det er selvfølgelig hende på fotos. Jeg kom lige fra job, så tog et bad og lagde mig på briksen og fik lidt dejlig massage, med lidt pirring - som jeg godt kan li' det. Jeg spurgte hende om ikke også hun trængte til lidt massage. Den var hun med på, så hun smed tøjet og lagde sig hvor jeg lige havde lagt, og jeg masserede hende - som jeg selv kan li' det. Når jeg "kom tæt på", og "pirrede hende" struttede hun med numsen og stønnede højlydt. Jeg gav hende B2B, som det også lød til hun kunne li'....efter lidt tid vendte jeg hende om så hun lagde på ryggen hvor jeg fortsatte min B2B..." - tog "regnfrakken på"...."min mod hendes" og ja...så smuttede den "indenfor" - efter lidt dejlig sex trak jeg mig tilbage og slikkede hende til orgasme - fik hende startet op igen og fuldendt det hele. Tog et bad igen, og kyssede hende farvel og på GENSYN. Hun har været dansk gift, og boet i Danmark nogle år. Taler rimelig godt dansk. Hun sagde selv at stedet og hende selv - ud af til - er almindelig massage - hun vil have mulighenen for at sige fra, hvis der kommer en "træls/klam" kunde ind til hende.

https://annoncelight.dk/showad/304019

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsunami skrev, for 17 timer siden:

Har besøgt Bummi (igen) og gensyns glæden var stor - dejligt at blive taget godt imod. Stedet er ikke så stort, men der er ret og pænt og der dufter godt, og det gør Bummi også. Sød, slank og naturlig pige, og ja - det er selvfølgelig hende på fotos. Jeg kom lige fra job, så tog et bad og lagde mig på briksen og fik lidt dejlig massage, med lidt pirring - som jeg godt kan li' det. Jeg spurgte hende om ikke også hun trængte til lidt massage. Den var hun med på, så hun smed tøjet og lagde sig hvor jeg lige havde lagt, og jeg masserede hende - som jeg selv kan li' det. Når jeg "kom tæt på", og "pirrede hende" struttede hun med numsen og stønnede højlydt. Jeg gav hende B2B, som det også lød til hun kunne li'....efter lidt tid vendte jeg hende om så hun lagde på ryggen hvor jeg fortsatte min B2B..." - tog "regnfrakken på"...."min mod hendes" og ja...så smuttede den "indenfor" - efter lidt dejlig sex trak jeg mig tilbage og slikkede hende til orgasme - fik hende startet op igen og fuldendt det hele. Tog et bad igen, og kyssede hende farvel og på GENSYN. Hun har været dansk gift, og boet i Danmark nogle år. Taler rimelig godt dansk. Hun sagde selv at stedet og hende selv - ud af til - er almindelig massage - hun vil have mulighenen for at sige fra, hvis der kommer en "træls/klam" kunde ind til hende.

https://annoncelight.dk/showad/304019

Tak for god anmeldelse. hvad betalte du for sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...