Diego10 47 Skrevet 26. September, 2020 Kære drenge! Nu har jeg lurpasset længe nok ! Så som overskriften lyder, så skal der returneres - og det er lige nu på denne lidt grå lørdag efterårsmorgen. Først! Ja, jeg er helt ny her og kan konstatere, at man derved lige skal 'godkendes' af jer erfarne brødre, but make no mistake.. I come to play! - and I have! Jeg har haft seriøst fine oplevelser pga. mange af jer og jeres fine anmeldelser, og nu vile jeg osse gerne dele ud. Mange af pigerne er anmeldt før, så jeg vil ikke starte en længere novelle, men istedet kommentere på de tråde, der allerede er lagt ud. Og så efterfølgende byde ind med seriøse anmeldelser af de knap så kendte. God weekend til alle! /Diego10 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 26. September, 2020 Så du vil altså betale tilbage ved at bruge andres anmeldelser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 26. September, 2020 @Diego10det er skam ingen skade, at lave nye anmeldelser af allerede anmeldte piger. Jo flere anmeldelser jo bedre! Velkommen til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diego10 47 Skrevet 26. September, 2020 Tak, Batman! Jeg vil gøre mit bedste. God weekend til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diego10 47 Skrevet 26. September, 2020 modenelsker skrev, for 2 timer siden: Så du vil altså betale tilbage ved at bruge andres anmeldelser ? Læs min tekst igen - og forstå den. Uanset hvad, så god weekend og jagt til dig. /Diego10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 27. September, 2020 Jeg har både læst og forstået din tekst. At kommenterer på andres anmeldelser er ikke det samme som at skrive en selv. Altså du bruger andres anmeldelser til at betale tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 27. September, 2020 modenelsker skrev, 1 time siden: Jeg har både læst og forstået din tekst. At kommenterer på andres anmeldelser er ikke det samme som at skrive en selv. Altså du bruger andres anmeldelser til at betale tilbage. Nej, trådstarter vil byde ind på andres anmeldelser til at begynde med, derefter selv skrive anmeldelser. For at undgå den hetz og mistænkeliggørelse, der sommetider er herinde overfor nye medlemmer. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 27. September, 2020 Liv skrev, for 2 timer siden: Nej, trådstarter vil byde ind på andres anmeldelser til at begynde med, derefter selv skrive anmeldelser. For at undgå den hetz og mistænkeliggørelse, der sommetider er herinde overfor nye medlemmer. Når en anmeldelse skrives få minutter eller timer efter, at profilen er oprettet, og den skamroser en oftest udenlandsk, som ingen har hørt om i forvejen, eller som har fået dårlige anmeldelser af andre, i øvrigt ofte skrevet på engelsk, så er der vel ikke noget at sige til, at alarmklokkerne ringer. Desværre kommer det også let til at ramme de seriøse anmeldelser fra nye profiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diego10 47 Skrevet 28. September, 2020 warmgun skrev, den 27.9.2020 at 13:56: Når en anmeldelse skrives få minutter eller timer efter, at profilen er oprettet, og den skamroser en oftest udenlandsk, som ingen har hørt om i forvejen, eller som har fået dårlige anmeldelser af andre, i øvrigt ofte skrevet på engelsk, så er der vel ikke noget at sige til, at alarmklokkerne ringer. Desværre kommer det også let til at ramme de seriøse anmeldelser fra nye profiler. warmgun skrev, den 27.9.2020 at 13:56: Når en anmeldelse skrives få minutter eller timer efter, at profilen er oprettet, og den skamroser en oftest udenlandsk, som ingen har hørt om i forvejen, eller som har fået dårlige anmeldelser af andre, i øvrigt ofte skrevet på engelsk, så er der vel ikke noget at sige til, at alarmklokkerne ringer. Desværre kommer det også let til at ramme de seriøse anmeldelser fra nye profiler. Touché! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg