Hop til indhold
Guest tvr

Gina Faith - sød pige heeeelt i særklasse.

Recommended Posts

Guest tvr

For et stykke tid siden skrev jeg et par anmeldelser, og jeg brokkede mig over jeg ikke fik svar fra Gina, når jeg skrev til hende på mail - den diskussion tog lidt overhånd, og fjernede fokus fra alt det andet. Det viste sig at der var noget galt med hendes email server, og at der var nogle venlige sjæle herindefra der gjorde Gina opmærksom på problemet. Og hun kontaktede mig herinde, for at undskylde - og vi blev enige om at give det en chance mere: 1 time i hendes boudoir.

Jeg har lidt langt til Rødovre, og har aldrig været der før. Hvis det ikke var for Gina, kom jeg der nok heller ikke igen. Men nu er Gina jo i Rødovre, så jeg kommer der igen :D

Jeg kan simpelt hen ikke få mig selv til at skrive ret meget om selve akten etc. men hvad jeg KAN sige er at det simpelt hen var super skønt. Helt fantastisk, og helt som om vi VIRKELIG havde lyst til hinanden - og jeg ved jo godt at havde VÆSENTLIGT mere lyst til hende end hun til mig ;)

Nåh, men jeg kan ihvertfalt give Gina de BEDSTE anbefalinger - hun er simpelt hen noget af det sødeste og baseret på vores small talk efter det hele, tror jeg også hun er en af de mest intelligente piger man møder i min lille hobby; og i mine øjne er det et KLART plus. Hun har iøvrigt heller ikke travlt med at få sine gæster skubbet ud af døren, når vi er færdige; god tid, god behandling, god (rigtig god) sex, god samtale osv..... ja jeg kunne blive ved.

Alt i alt er jeg glad for at jeg ikke blev at for sur, og som Gina selv skrev til mig efterfølgende:

"Thank god for second chances".

Jeg kunne ikke være mere enig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig, Gina er noget helt særlig. Hun måtte have revanche efter mit allerførste besøg hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

og baseret på vores small talk efter det hele, tror jeg også hun er en af de mest intelligente piger man møder i min lille hobby; og i mine øjne er det et KLART plus.
Jeg har også mødt Gina nogle gange efterhånden, og du har helt sikkert ret i din formodning, man skal stå tidligt op for at matche hende intellektuelt, så det vil jeg prøve næste gang og se, om det lykkes. :shock:

Og hvis ikke, vil jeg 'nøjes' med at glæde mig over hendes altid superdejlige selskab :D

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

da er ingen tvivl om hinnes intiligens hun ved nået om alt tror jeg. en af første gang jeg møtte hinne talte vi om hinnes bekymring for elecktro mavnetisk terror :o jeg hadve aldrig hørt om før og følte mig næsten megen megen megen lidt klog. :lol: og hun overasker min stadig med hinnes viden om al mulig.

det var godt du ga der en chanse for hun er perlen mellem hunerdvis af østers.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...