Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte for et par uger siden Jaarasthip. Mutter lukkede mig ind og lavede aftalen. 1 times massage med Pigen halvnøgen og HJ som afslutning.

Jaarasthip


Stedet er fint og rent. Med de her halvhøje, brede brikse. Ikke dem med hul til hovedet. Pigen er en smuk ung dejlig thai, med små bryster. Hun hed noget i retning af “Vare” (Ret mig gerne, hvis i kender navnet) Hun gav en mellemhånd massage, måske ikke til top 3, men absolut prøvet lang dårligere. Hele massagen var hun kun iført trusser, så HJ måtte hun klare midtvejs. :D Det var bestemt et af de bedste HJ, jeg har fået længe.

Massagen afsluttes med hovedmassage og en aftørring af hele kroppen med varmt vand. Helt perfekt. I like. 
 

Pigen: Enten mindre end perfekt i min verden. Hvis nogen ved lidt mere om hende, så fortæl gerne.

Stedet: Også perfekt, rent og pænt med parkering i gården.
 

og nej, det er ikke reklame - jeg er bare en glad kunde.

Vh UnderSolen

Del dette indlæg


Link til indlæg
cocacolazero skrev, for 1 time siden:

Hvad koster sådant en tur ?

kan man evt få fuldpakken der ?

Pris, vist meget forventeligt for Aalborg området. 

FP? Måske, spurgte ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 5 timer siden:

Pris, vist meget forventeligt for Aalborg området. 

FP? Måske, spurgte ikke.

Hvad er mon forventelig pris? hvorfor alt det hemmelighedskræmmeri ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 7 timer siden:

Hvad er mon forventelig pris? hvorfor alt det hemmelighedskræmmeri ;-)

Man bestemmer vel selv hvad man vil dele? 

Jeg deler det jeg synes er relevant. I dette tilfælde, delte jeg at prisen var som forventet og helt fair. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Har lige besøgt stedet.  Fik 40 min nøgen alm. massage med hand job ikke body2body.     Ok massage og ok hand job.  Hun tilbyder ikke andet, hvis man skal have mere er det mutter man skal have fat i.

Efter min vurdering så jeres penge bedre brugt hos pige som Rida eller Gigi, hvor man får noget mere for de samme penge.

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 22 timer siden:

Har lige besøgt stedet.  Fik 40 min nøgen alm. massage med hand job ikke body2body.     Ok massage og ok hand job.  Hun tilbyder ikke andet, hvis man skal have mere er det mutter man skal have fat i.

Efter min vurdering så jeres penge bedre brugt hos pige som Rida eller Gigi, hvor man får noget mere for de samme penge.

Kommer ikke igen.

Ved du hvad hun hed? Tænker du at det var samme pige som jeg besøgte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barney skrev, for 1 time siden:

Giver den unge pige pirring undervejs

Jeg har ikke været der længe, hende der var der dengang, en yngre smuk q gjorde

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 40 minutter siden:

Nogen der kan berette om “status” ved denne klinik?

Skal til Aalborg i næsten uge, så skal have valgt massør. :)

Jeg var der efter genåbningen og det var virkeligt dårligt.

Hende der “masserede” mig så ud som var hun lige vågnet med uglet hår og kedelig, sjusket påklædning.

Under “massagen” var hun åbenbart så træt at hun måtte hvile på den ene arm…ovenpå min ryg og haleben. Fuldstændigt uinspireret oliesjask og totalt ubrugeligt.

Jeg afbrød hende efter et kvarters tid og skred. Det jeg fortryder mest er at jeg betalte hende for en halv time.

Jeg har tidligere besøgt Jaarasthip hvor det var en anden pige (hende selv, vistnok) hvor det var rigtigt godt.

Så møder du en rodet udseende person uden glimt i øjet, så smut derfra :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...