Hop til indhold
hotshot

Nørrebro NYT..V. Cityring. i dag 9-22. Sille. 38. Superflot dansk kvinde. Nymfo. Varm sex til det sidste. Anal. Sms 50319300. Skriv Laila. Kun danske

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Det er alligevel utroligt du har været medlem i 5 år, og du stadig ikke ved at du skal søge efter navnet på profilen, da nogle piger ændre navn hele tiden. Din overskrift passer ikke længere, da hun allerede har skiftet navn til Sille. Havde du søgt på Frejepigen, så havde du fundet alle disse tråde:

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Frejepigen&search_and_or=or

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 timer siden:

Det er alligevel utroligt du har været medlem i 5 år, og du stadig ikke ved at du skal søge efter navnet på profilen, da nogle piger ændre navn hele tiden. Din overskrift passer ikke længere, da hun allerede har skiftet navn til Sille. Havde du søgt på Frejepigen, så havde du fundet alle disse tråde:

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Frejepigen&search_and_or=or

 

Godt ord igen, jeg spørger bare fordi dee stod 2 forskellige navne og hvor F.... skulle jeg vide jeg skulle søge på Frejepigen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
hotshot skrev, for 22 minutter siden:

Godt ord igen, jeg spørger bare fordi dee stod 2 forskellige navne og hvor F.... skulle jeg vide jeg skulle søge på Frejepigen!

Det navn fremgår af profilen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 timer siden:

Det navn fremgår af profilen

Jo, men hvis du ser annoncen, står Sille og  Laila også nævnt, men lad den nu ligge der

god weekend til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, Lige nu:

Jo, men hvis du ser annoncen, står Sille og  Laila også nævnt, men lad den nu ligge der

god weekend til alle

Skeln mellem "annonce" og "profil". Profilen ændrer ikke navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
hotshot skrev, for 41 minutter siden:

Super, tak for info

God weekend

Nu ved du det til næste gang. :) Søger du på det navn Frodige Ida skriver, så går det op for dig at det er en pimp der står bag annoncen, og du dermed støtter noget helt andet end bare en lækker pige. Og at du ikke engang får kontakt med kvinden, hvis du sender en sms. Men kun skriver med pimp'en. Så mon ikke det er bedre at finde en anden? 

Frodige Ida skrev, for 9 timer siden:

Søg på vendelmanden der er masser af tråde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...