Hop til indhold
nordjyde_34

Nina Aalborg

Recommended Posts

Guest The Dark Knight

Har ikke mødt hende vil jeg skynde mig at skrive, men synes der er mange ting i beskrivelsen, der næsten er for godt til at være sandt sammenholdt med modelbillederne.

Alt det der med, at hun er vil med analsex og facefuck osv. Det bruger mange af de fuskere der bygger pigernes side op, blot for at lokke kunder til. 
 

Tror ikke en skid på, at pigen har lyst til meget af det, som annoncen byder på. Og så siger erfaringen mig bare, at så har hun formentlig heller ikke speciel meget lyst til alt det andet heller.
 

En måde at komme tættere på en afklaring er, at ringe til hende og snakke lidt med hende. Tager hun den ikke, men sender en besked om, at skrive, så tror jeg slet ikke på hende. Har oplevet før, at skrive og aftale en masse for så, at blive mødt af en intetanende pige. Så er det bare med at smutte igen. 
 

Ja, okay - det var nok den lidt pessimistiske tilgang :-) 

Prøv og ring til hende :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror heller ikke, at det bliver til noget og er alt for godt at være sandt. Vi skrev lidt frem og tilbage på mine spørgsmål, og der kom kun almindelige svar tilbage uden at konkretisere på noget.

Venter spændt på om der kommer indberetning fra en der har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...