Miller223 197 Skrevet 25. September, 2020 https://sugardaters.com/da/profile/KVzkkgexzq hun virker nem at få en aftale med, osse uden kemimøde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 25. September, 2020 Hun har været i gang længe under andre profiler. Når hun er online kan du bestille tid som var det hos frisøren. Så forvent ikke en uskyldighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 25. September, 2020 tak, kan du huske de andre profilnavne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 25. September, 2020 Miller223 skrev, for 40 minutter siden: tak, kan du huske de andre profilnavne? Desværre ikke men hun holder til i en kælder i en villa på en af de store veje i Vanløse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 25. September, 2020 var forbi, men gik igen, da setuppet virkede for prof for min smag, mere bordel end bolig dejlig og sød pige, så kan tage fejl.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 25. September, 2020 Miller223 skrev, for 8 timer siden: var forbi, men gik igen, da setuppet virkede for prof for min smag, mere bordel end bolig dejlig og sød pige, så kan tage fejl.. Jeg besøg hende for et pr år siden i hendes privat lejlighed i Vanløse, besøgt hende igen for ca 5 måneder siden i en villa i kælderen på Jyllingevej, og ja giver dig ret det virker som om hun/det er blevet bordel hun kører nu, og nogle gange har du også en annonce på annonceligth.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskov 21 Skrevet 6. Oktober, 2020 Miller223 skrev, den 25.9.2020 at 13:33: var forbi, men gik igen, da setuppet virkede for prof for min smag, mere bordel end bolig dejlig og sød pige, så kan tage fejl.. fuldstændig den samme oplevelser lys på gulvet og en stor madras i kælder, gik også igen og så var det no go 1500 uden gummi , så er man jo ude af spillet ihvertfald , til man er blevet testet men hvis jeg skal sige noget så er hun sgu ret flot og velholdt , havde lidt svært ved at gå igen , hun viste det meste frem i neglice , men fornuften sejrede , for en gangs skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 19. Januar, 2022 Til almindelig forbrugeroplysning så har bordellet åbent igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 24. Januar, 2022 TorbenMadsen skrev, den 19.1.2022 at 17:16: Til almindelig forbrugeroplysning så har bordellet åbent igen Har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg