Hop til indhold
ppd

Chloe Pussygalores Frederiksberg

Recommended Posts

En skjorte og matchende sko og så afsted.

Stod af på Linnevang og en 10 min. gåtur.

Ind i gården til den hvide dør og det levende lys udenfor.

Ding-Dong, og døren blev åbnet af en dame som viste mig ind i det store rum med den runde dobbeltseng og spejl, ikke i loftet, men på væggen.

Sprittet hænder og fik lige sat skoene så Chloe bankede på. Modelhøj, lyshåret som faldt let på skuldre og grå/grønne øjne i et flot mandelformet ansigt og store læber som så naturlige ud (Fik ikke testet da Chloe ikke kysser)

"Javist, Hva kan du liké?" sagde hun på norsk.

Hun var en meget nysgerrig meget spørgende  pige, og vi fik et godt grin, da jeg forsøgte at tale norsk med hende, men af nervøsitet blev det en blanding af tyske og svenske gloser.

https://70210026.dk/chloé

Chloe kunne måske minde lidt om Kategorina Carina Johannesson dog med større læber og en smule mere "skæve katteøjne" og curl i de lange blonder Desværre kysser hun ikke (og ikke blot pga. Corona). Vi aftalte 30 minutter da jeg syntes det virker bedst. Penge udveksling 1100. Afspritning af hænder  jeg hoppede op på den høje  rundelseng kun iført boxershorts.

Chloe kom ind. Var professionel og dog smilende. Bøjede sig over mig, sådan halvt oppe på sengen  og kyssede min lille brystkasse og smed så  overdelen og store, overraskende faste bestemt DD skål kom frem. Ikke noget fake her ( Men alligevel DD?) Brystvorterne sat også rigtig, rigtig, flot og naturligt på brysterne og kunne godt lide en varm tunge. Jeg måtte bare have min tunge på de brystvorter/Areoler. Meget helstøbt og matchede fint hendes højde, flotte slanke ben og mave som var trænet/slank.

Aldersmæssigt måske +4 år, men flot ansigt uden en antydning af for meget makeup eller andet for mig forstyrrende kropsudsmykning.

"Skal jeg slikke dig?" spurgte hun let kvidrende. Eller også er det norske sprog bare sådan. Så mig om på ryggen og af med boxershortsne og mit lange lem kom frem i helt friseret udgave.

"Ov. Du har gjort det lett for meg" sagde hun mens hun rullede et rødt kondom i passende (tak)!størrelse ned og kørte sin tunge op og ned og senere gabte med hele munden ned over. Da jeg (desværre!) ikke er vant til at få slikket pik, måtte jeg be' hende om at tage dem med ro, men dejligt at Chloe's lange, faktisk skinnende, lyse hår falde på hendes skuldre mens hun slikkede mine barberede små kugler (og på en eller anden måde syntes hun mit mellemkød mellem kugler og baller var dejligt at nusse med tungen) 

Der er (næsten) ikke noget bedre end at se et pige/ kvindeansigt slikke pung mens ens nu længere lem er næsten fuld udstrukket ovenpå.

Følelsen var dejlig og det lod jeg også vide med ord og nussen på hendes nu stive brystvorter (at nulre brystvorterksn man aldrig blive for gammel til) Chloe lod dog ikke tit at tage sig så meget af det, da der var ingen støn eller dybe vejrtrækninger.

"Skal vi kneppe?. Vil du inte kneppe meg nu?" sagde hun på norsk og stillede sig på alle fire ( lettere foroverbøjet) med den trimmede mis oppe og jeg stak pikken ind i det dybe men brede mis. (Der var i hvertfald plads nok til mere end en) og forsøgte, mens sveden piblede på ryggen at sætte flere hårde stød ind mens jeg rørte hendes dejlig runde bryster og areoler, nøjagtig som en bokser i sit livs kamp. Klimax var nået og kondomet fyldes med hvide, saftige dråber mens jeg kortvarigt skælvede og Chloe smilede beskedent. 

Elegant rullede hun over madressen, gav mig våd og tør serviet og var overraskende hurtigt i klædt sig dækkende kåde/let robe.

Forsøgte at få hemmeligheden: "Hvordan man får GP'erne til at "komme", da hun skal have ligeså meget ud af det som os, sprøjtende mænd. Men igen lød konklusionen at det er forskelligt fra pige til pige. Nogle gange skal der blot en quickie til, andre gange skal der virkelig masseres hårdt på klitten og alligevel kan pigen næsten ikke føle noget/ og tænker på alt andet end sex.

Uanfægtet de manglende kys på menuen. Kys som jeg så godt kan lide, kunne jeg bestemt godt vende tilbage med mere avancerede forslag for Chloe' virker som en pige som kan tage mere avancerede lyster end blot min lille pik ind og ud (!). Appetitten var der i hvertfald og så kan jeg sætte kryds ved en dejlig, dog professionel, norsk jente som jeg håber får mulighed for at slikke større pikke end min, for hun gjorde det rigtig dejligt og fortjener noget ordentligt at arbejde med.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lød faktisk lidt som om at Chloé sagde men hun kiggede mig i øjnene: "Må jeg ikke suga pikken din" (slikke din pik, red.) sagt på den der bølgende norske måde.

Så føler man sig lidt som at være ude og rejse i disse tider...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 33 minutter siden:

Har hun fyld i læberne (overdrevent duck face) eller er de naturlige?

Jeg synes, at norsk er et af verdens mest sexede sprog, men kæmpe læber afskrækker mig.

Nej, Nej. Så er jeg misforstået.

Det er ( hvad jeg husker) slet ikke fuck face som Fie Laursen..Meget mere naturlige.

Jeg besøger helt sikkert gerne Chloé igen, da hendes proportioner (højde, ansigt, ben, bryster, mis) stod virkelig skarpt. Nu når jeg husker tilbage:  Der var vist meget, meget lidt maskara i en lidt mørkere tone øverst på øjenlågene, men kan ikke huske det præcist..

Syntes hun kunne minde en smule lidt om  "Lykkehjuls" Carina dog lidt mere rutineret.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 1 time siden:

Er der nogen, der ved om skønheden tungekysser, og om man må br:)uge fingre i rosen? :)

Hvad med at læse anmeldelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen, der ved om skønheden tungekysser, og om man må br:)uge fingre i rosen? :)

Ved ikke med fingre.

Troede at det var No Go. Men med fugtede finger/fingre matte jeg godt køre cirkelbevægelser på klitoris. Syntes dog det er svært både at skulle styre pikken ud/ind/op og ned OG lave cirkulære bevægelser på klitoris. Samtidig.

Har ikke fundet den perfekte løsning endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha
ppd skrev, den 24.9.2020 at 22:15:

"Skal vi kneppe?. Vil du inte kneppe meg nu?" sagde hun på norsk og stillede sig på alle fire ( lettere foroverbøjet) med den trimmede mis oppe og jeg stak pikken ind i det dybe men brede mis. (Der var i hvertfald plads nok til mere end en) og forsøgte, mens sveden piblede på ryggen at sætte flere hårde stød ind mens jeg rørte hendes dejlig runde bryster og areoler, nøjagtig som en bokser i sit livs kamp. Klimax var nået og kondomet fyldes med hvide, saftige dråber mens jeg kortvarigt skælvede og Chloe smilede beskedent. "

 

"Dyb men bred"? - mente du dyb OG bred? - > altså det modsatte af stram????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen - hun ser godt nok ud til at være skarpt skåret. Du siger at hun "gabte med hele munden ned over" - var hun til decideret deepthroat eller var det "bare" dybt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Psy skrev, den 14.11.2020 at 16:55:

Tak for anmeldelsen - hun ser godt nok ud til at være skarpt skåret. Du siger at hun "gabte med hele munden ned over" - var hun til decideret deepthroat eller var det "bare" dybt?

Det var bare dybt. 

Nu har jeg en meget lille pik, så at tage den til roden med gummi, er for pigerne ofte det mindste problem... (Hvis de aftales og de har det på menuen)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mutha skrev, den 12.11.2020 at 21:34:

 

"Dyb men bred"? - mente du dyb OG bred? - > altså det modsatte af stram????

Nu er det et stykke tid siden men mener at jeg både kunne komme op og ned og dreje den lidt til højre og venstre uden at Cholé gjorde antydninger til besværligheder.

Som de fleste piger begyndte hun at spinde når finger samt tunge arbejde med klitoris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, den 30.9.2020 at 09:36:

Er der nogen, der ved om skønheden tungekysser, og om man må br:)uge fingre i rosen? :)

Ikke så god tone på de etablerede klinikker hvis fingeren skal "ind og op", mener jeg at kunne huske.

Glider du det øverste af klitoris og åbner missen med tungen, så kan du bringe et smil frem på læberne.

Har prøvet det med piger på klinik, hvis vi samme har skabt kemi og hun (lader som om) er drøn liderlig og vi ønsker at "komme" samtidig og hun har ladet min våde finger ( HUSK: korte negle!) glide op i sin, pga kådhed og lyst,  lidt våde mis 

Det er virkelig fantastisk, men også et ømt punkt for urimutinerede  piger pga. følsomheden.

Det afhænger af måske af kemi på dagen og hvor liderlig hun er?

Glæder mig til næste besøg, og håber hun får polstret sin konto når der åbnes  i disse på alle måder hårde tider. ( Med Coronapas og ofte test, evt. fremvisning af negativ test til PG/evt. hvis pigen ønsker det. Afspritning. Brug af mundbind osv. så er jeg ikke så nervøs, selv håber jeg blot at Corona snart er fortid)

Som hun skriver på PG's side:

"åpen for forslag!"

Nu er det dog ikke Lindevang Metro du skal stå af på mere, men det store kryds ved Lyngbyvej 231 i Hellerup  (ved Tuborgvej).

Bus 150S går fra Nørreport det tager 15-20 min til Tuborgvej (så kan man sidde der med stiv pik og nyde turen) og gå et par minutter.

Håber virkelig at hun fortsat er at finde hos PG i måneder/år fremover for piger som hende fortjener forførelse og frække oplevelser.
 

Takk skal du ha, Chloe.


 
Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlige, flotte nye billeder af Chloés barm på PG's hjemmeside.

Dog vises der ikke var hud men flotte og feminint lingeri.

Forstår godt at den (barmen) er fremhævet for hun og de bryster er bare så dejlige! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm..

Det var så dejligt, da Chloe ( æog nogle gange også blondinen Lærke) havde weekendvagter (Lørdag el. Søndag) hos Pusygalores ved Lyngbyvejen.

Her i november/december '21, er Chloé ofte forsvundet væk fra weekendvagterne, til stor fortrydelse for undertegnede.

Tak fordi I forkæler os flotte mænd med så fantastiske minutter som flyver afsted når vi er sammen.

Gledellig jul og kjæmpefin ferie til jer begge.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...