Hop til indhold
Phobos

Ava Pia og Kay afløser/erstatning?

Recommended Posts

Hej.

Det er ved at være tid for mig igen. Men hvem kan I anbefale i samme kaliber som Ava Pia og Kay? Ingen af de piger er i landet/aktive for tiden.

Hvem tilbyder lige så god GFE og indlevelse som de to dejlige piger? Og gerne i samme prisleje (~1.200,-/1.300 for en time). Jeg er stadig på SU lidt endnu..

Håber I kan hjælpe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
newpussyhunter3 skrev, for 44 minutter siden:

Sikkert - og nu har hun skruet prisen op. Igen....

Jamen, sådan er det med udbud og efterspørgsel

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i dag, og servicen er gået den modsatte vej af prisen. Hun er stadig sød og dejlig, men ikke så indlevende som før. Hun stopper snart, og når pigen først har taget den beslutning, er det jo nok fordi hun ikke finder det sjovt længere. Det er så også det tidspunkt jeg stopper med at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 22 timer siden:

Ja, hun vil vist nok bo og arbejde i dk, og på sigt begynde på noget uddannelse.

Jeg har godt nok hørt og set mange piger gennem tiden som har "annonceret" at de stopper for altid. 99% af dem stopper ikke alligevel, de kommer tilbage, til bare liiige en tur mere. Det er svært at gå markant ned i levestandard, sådan er det bare. 

Dem som rigtig stopper de annoncere det ikke, de forsvinder bare en dag. 

Hvis jeg tager fejl og hun stopper for real så vil jeg ønske hende alt muligt held og lykke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, den 28.09.2020 at 23:03:

Am terminat astăzi și serviciul a mers pe calea opusă prețului. Este încă dulce și drăguță, dar nu la fel de empatică ca înainte. Se oprește curând și, odată ce fata a luat acea decizie, este probabil pentru că nu-i mai pare distractivă. Acesta este și momentul în care mă opresc din vizită.

Hi Ebden_jj :-)

I’m really sorry that you felt that way with me. You could’ve told me right away and we could’ve done something different. I’m a big girl and I can take constructive criticism :-). But it’s completely okay. 

To reiterate, nothing has changed on my side. If anything, I want to leave this job with the same name and reputation that I had at the beginning. Have a nice evening.

BR,
Ava Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ava Pia skrev, for 29 minutter siden:

I’m really sorry that you felt that way with me. You could’ve told me right away and we could’ve done something different. I’m a big girl and I can take constructive criticism :-). But it’s completely okay. 

I dont have any strong criticism to give you. As i wrote, you are Lovely as ever, but the overall experience was just a bit flat for me. It could be because you were very busy, or it could just be me not having the best day...

I dont want to scare anyone away from visiting you, especially if they havent met you yet. I hope you have a good couple of month with this career, and best of luck in the future. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...