Hop til indhold

Recommended Posts

Det er mange mærkelige profiler på sugardaters for tiden. Bla hende her som på gebrokkent dansk (google dansk?) gennem flere dage giver sig ud for at være en forsømt gift kvinde, men viser sig at være en kvinde der kun tænker på at tjene penge. Det er der jo mange på sd det vil. Men med hende her får man fornemmelsen af det stikker noget under. 

https://sugardaters.com/da/profile/n9R9Ev.go5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal lige forstå hvori advarslen ligger? At hun er en forsømt gift kvinde, der skriver gebrokkent dansk? At hun tænker på at få penge for sine services (jeg tænker at sugardaters nok er et sted man skal forvente det)? Eller er du skuffet over at du troede du havde mødt en ægte gift kvinde, der ville have en rigtig affære med dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fantast skrev, den 26.9.2020 at 07:07:

Jeg skal lige forstå hvori advarslen ligger? At hun er en forsømt gift kvinde, der skriver gebrokkent dansk? At hun tænker på at få penge for sine services (jeg tænker at sugardaters nok er et sted man skal forvente det)? Eller er du skuffet over at du troede du havde mødt en ægte gift kvinde, der ville have en rigtig affære med dig?

Du har ret, jeg var vel bare naiv. Alle piger der har en profil på sugardaters, frem for på alm dating sites, forventer  noget økonomisk uanset hvor ofte og med hvor mange de gør det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...