Hop til indhold
autobahn

Aalborg Sofia, sådan som i ... ligemeget.

Recommended Posts

Jeg har i den senere tid været forholdsvis trofast - og meget tilfreds (-stillet) - kunde hos én og samme pige i byen - hvis man ser bort fra noget thaimassage ved siden af, der jo altid ender med lidt p-orienteret massage oveni (facemasks og happy endings, hvem havde troet det ville blive den ny normal!). 

Så tænkte, ville prøve at besøge en anden, valget faldt på Sofia. Fordi jeg er lidt vild med sydamerikanske piger, ikke mindst den teint, glød og "energizing" (hvad hedder det på dansk) attitude man ofte mødes med af hispanic/indiansk/med mere combo som præger - spørger man mig -  rigtig mange af verdens ubegribeligt smukke og charmerende kvinder.
Hvis der er læsere som besøgte Hanna, hun turnerede i DK sidste år og var at finde i en velkendt lejlighed omkring Østerbro i dobbelt-A ad mange omgange, I vil vide hvad jeg mener. 

Da jeg blev taget imod var jeg lidt i tvivl om at det var pigen fra fotos på annoncen. Men hun havde et smukt ansigt, og en venlig og varm udstråling. Valgte 30 minutter 1k, en luksuscocktail, jeg er ikke helt klar over hvad den indeholder udover hvad hun beskriver i annoncen (havde glemt kontaktlinser). Og sagde ja til at vi indledte med massage, der skulle vise sig at være højdepunktet af besøget. Da hendes tøj faldt helt i slutningen af massagen var jeg dog ikke i tvivl om, at det ikke er pigen fra annoncen hvis krop fremtræder meget mere skarpt og trimmet end hende jeg besøgte. 

Så til le sexe. Ca 60, måske 90 sekunders superfransk, så skulle der kondom på, lidt mere blow og så satte hun sig i cowgirl, indtil hun blev træt af det efter yderligere ca. 90 sekunder. Man må godt røre hendes (meget hjulpne) bryster, men skal være forsigtig lod hun mig vide. Så skulle jeg tage hende i doggy, stående på gulvet. Ca. 3 max. 4 minutter, indtil hun bad mig komme ud over hendes bryster hvor hun allerede havde fundet køkkenrullepapir frem som hun holdt i den ene hånd. Det hele var på det tidspunkt allerede langt over min grænse for ligemeget. 

Hun er egentlig meget sød, men totalt rutine og undgår action så meget det er muligt. 

Fuck hvor jeg følte mig dum da jeg forlod adressen, savnede allerede min øjeblikkelige faste darling, som jeg allerede har lovet en ordentlig omgang massage (hendes tur) inden det igen er tid til gensidig, lidenskabelig sex. Det skulle ikke være i dag.

Sofia (masser af hjerter - et for hvert "så" i så-så-så-så-så ligemeget)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...