Hop til indhold
Mr. Bean

Overraskende fund: 345.000 brugte kondomer blev kogevasket og gjort klar til genbrug

Recommended Posts

Mon ikke man i stedet kunne smelte 365 styks ad gangen om til bildæk. Man kunne kalde dem Goodyear. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 8 timer siden:

Hvor... bæredygtigt... er helt sikkert deres motivation. 

"Kvinden siger til politiet, at hun blev aflønnet med, hvad der svarer til en dansk krone per kilo rensede og pakkede kondomer." 

- der har du motivationen, en kr. pr. kg..! 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 4 minutter siden:

"Kvinden siger til politiet, at hun blev aflønnet med, hvad der svarer til en dansk krone per kilo rensede og pakkede kondomer." 

OK, så langt så godt. Men hvor i alverden har hun fået så mange brugte kondomer fra? Og har hun betalt for dem :-o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
North skrev, for 42 minutter siden:

"Kvinden siger til politiet, at hun blev aflønnet med, hvad der svarer til en dansk krone per kilo rensede og pakkede kondomer." 

- der har du motivationen, en kr. pr. kg..! 

/North 

Jeg havde godt læst det, men lidt humor må der også være plads til ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 25 minutter siden:

Jeg havde godt læst det, men lidt humor må der også være plads til ;) 

Jo, den fangede jeg godt, jeg tænker bare det er tragikomisk at 1 kr pr kg gummi kan drive nogen til noget som dette. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
North skrev, for 4 minutter siden:

Jo, den fangede jeg godt, jeg tænker bare det er tragikomisk at 1 kr pr kg gummi kan drive nogen til noget som dette. 

/North 

Folk  kan  drives  til  meget  ved  hjælp  af  lidt  guldmønter  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Mon ikke man i stedet kunne smelte 365 styks ad gangen om til bildæk. Man kunne kalde dem Goodyear. 

Og gerne med forskellig slidbane og rillemønster. Kørsel i tæt bevoksning, glat-, vådt- og tørt føre. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Mon ikke man i stedet kunne smelte 365 styks ad gangen om til bildæk. Man kunne kalde dem Goodyear. 

Hvis bare man kunne lave bildæk ud af gamle fisser, de er simpelthen ikke til at slide op.. :D

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Lauersen skrev, for 23 timer siden:

Mon ikke man i stedet kunne smelte 365 styks ad gangen om til bildæk. Man kunne kalde dem Goodyear. 

Bruger du det samme hele dagen?

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...