okbobobo 239 Skrevet 24. September, 2020 (edited) Hey. Min sub tøs har længe snakket om et gangbang / bukakke fest. Vi mangler desværre et sted at afholde det. Hvis du har et diskret sted til rådighed i Midt/Østjylland og en mulig dato så, så medbringer jeg glædeligt tøsen til en fest. Vi har mest interesse i mænd der er lige på og til hård sex, som kan lide at give den gas og bruge tøsen, da det er det hun tænder på. (klask i røven, face fucking, dominans, hård sex og anal, gerne på samme tid) Pris omkring 500 DKK pr mand. Sex og anal med kondom, og blowjob uden. SÅ HVIS DU HAR ET PRIVAT STED OMKRING ØST/MIDTJYLLAND SÅ SEND MIG EN PRIVAT BEKSED Redigeret 24. September, 2020 af okbobobo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 25. September, 2020 Jeg har desværre ikke stedet, men deltager gerne. Venlig hilsen Lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 25. September, 2020 Hvad med Motel Viborg der er direkte indgang til værelserne ude fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 25. September, 2020 Hej, vi har kun interesse i et hus eller sommerhus som er fritliggende og diskret. Vi vil have de rigtige rammer for at afholde et arrangement hvor der er plads og alle kan hygge sig uden bekymringer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg