Hop til indhold
Guest smukke Sara

Modbydelige mails - andre der får fra denne person?

Recommended Posts

Guest smukke Sara

Har seriøst fået nogle modbydelige mails fra én der kalder sig Thomas Olsen.

Er der andre af jer GP’er der har fået det. Overvejer om det er den samme, som der før har været skrevet om før herinde.

Han er virkelig strid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
BBW Emma skrev, for 1 minut siden:

Samme her! Lavede en tråd forleden om det. Søg på falske anmeldelser :)

Tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 11 minutter siden:

Har seriøst fået nogle modbydelige mails fra én der kalder sig Thomas Olsen.

Er der andre af jer GP’er der har fået det. Overvejer om det er den samme, som der før har været skrevet om før herinde.

Han er virkelig strid. 

Undlad at svare på sådanne mails, da det blot ansporer vedkommende til at skrive endnu flere - videresend dem evt. istedetfor til politiet, som så forhåbentlig vil optage rapport og indlede en efterforskning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Jeps. Gider heller ikke rode mere i det. Har jo været møllen igennem før med én. Ved godt, at han får fed på af at skrive dem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
smukke Sara skrev, for 36 minutter siden:

Jeps. Gider heller ikke rode mere i det. Har jo været møllen igennem før med én. Ved godt, at han får fed på af at skrive dem :D

Ja du kan blokere mailsene hvis du  bruger gmail. Ellers som du siger er ignorering mange gange det bedste middel.

Men hvis de er af virkelig grov, ligefrem truende karakter vil jeg sende dem videre til/vise politiet dem.

I fald han skulle gøre alvor af noget det svin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5

Går han kun efter PD piger – eller er der osse nogle piger fra de etablerede og kendte "klinikker" han er efter ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
babylon5 skrev, for 12 minutter siden:

Går han kun efter PD piger – eller er der osse nogle piger fra de etablerede og kendte "klinikker" han er efter ?

Tror han finder sine ofre på annoncelight. Jeg gør begge dele og har fået 30+ mails :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
BBW Emma skrev, for 1 time siden:

Tror han finder sine ofre på annoncelight. Jeg gør begge dele og har fået 30+ mails :rolleyes:

Bare af nysgerrighed. Hvad er en PD pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
BBW Emma skrev, for 1 minut siden:

Privat/diskret :)

åhh ok. eget hjem eller noget der kunne være

Del dette indlæg


Link til indlæg
babylon5 skrev, for 6 timer siden:

Går han kun efter PD piger – eller er der osse nogle piger fra de etablerede og kendte "klinikker" han er efter ?

Alle der skriver "nystartet" ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er stadig igang ihvertfald.

Jeg holdte gangbang d.2 oktober 2020 og jeg blev også bombarderet af denne thomas med trusler om at han vidste hvem jeg var og ville slå det op på sociale medier. Samt at mit gp var meldt til ekstre bladet og politiet 

Fik samme tur fra en anden mail også med samme trusler. Så tror han bruger 2 mail adresser.. 

Generelt meget ubehagelig oplevelse. Man får da et hul i maven. Men må så indrømme at læse om ham herinde på euroguide. Gav da lidt ro i sindet når man nu er ny gp pige. Så var det nok bare min tur.

Han røg i spam så håber ikke høre mere fra ham til fremtidige gb events. 

Så tak for tråden den hjalp..

 

 

 

Redigeret af bonniepigen76

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonniepigen76 skrev, for 23 minutter siden:

Han er stadig igang ihvertfald.

Jeg holdte gangbang d.2 oktober 2020 og jeg blev også bombarderet af denne thomas med trusler om at han vidste hvem jeg var og ville slå det op på sociale medier. Samt at mit gp var meldt til ekstre bladet og politiet 

Fik samme tur fra en anden mail også med samme trusler. Så tror han bruger 2 mail adresser.. 

Generelt meget ubehagelig oplevelse. Man får da et hul i maven. Men må så indrømme at læse om ham herinde på euroguide. Gav da lidt ro i sindet når man nu er ny gp pige. Så var det nok bare min tur.

Han røg i spam så håber ikke høre mere fra ham til fremtidige gb events. 

Så tak for tråden den hjalp..

 

 

 

Kære bonnie. Jeg har fået tons af mails fra forskellige afsendere, der har det tilfælles at de er samme person bag skærmen ;p Han er ren varm luft. Bloker alle hans mails hver gang de dukker op! Jeg prøvede at lave lidt fis med han i starten og det gjorde det værre, så lad vær at spild din tid :* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BBW Emma skrev, for 5 minutter siden:

Kære bonnie. Jeg har fået tons af mails fra forskellige afsendere, der har det tilfælles at de er samme person bag skærmen ;p Han er ren varm luft. Bloker alle hans mails hver gang de dukker op! Jeg prøvede at lave lidt fis med han i starten og det gjorde det værre, så lad vær at spild din tid :* 

Det vil gøre tak.. jeg valgte også ikke at svare og så startede det fra ny mail. Så ja helt sikkert samme mand.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonniepigen76 skrev, for 1 time siden:

Det vil gøre tak.. jeg valgte også ikke at svare og så startede det fra ny mail. Så ja helt sikkert samme mand.. 

 

Det er 100% samme mand. Hvis du læser min tråd, mener den hedder falske anmeldelser, så kan du se meget mere. Manden er så vidt jeg har forstået en gammel kending herinde der har lavet ballade i årevis. Længere oppe i tråden finder Du link til en lang tråd der beskriver hele balladen ret godt(det er før min tid) Du er velkommen til at sende mig en privat besked hvis du har brug for det :) Det utroligt ubehageligt at blive chikaneret og truet, bare fordi han åbenbart ikke kan klare kvinder der er komfortable med deres seksualitet ;p 

Redigeret af BBW Emma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...