bonniepigen76 38 Skrevet 24. September, 2020 (edited) Hej kære gentlemen Jeg afholder et 4 timers åbent gangbang i Århus, den 2/10 fra kl. 10.00 - 14.00... Håber i har lyst til kigge forbi... Tjek min annonce på annoncelight... Jeg er 100% amatør... Jeg har afholdt et enkelt GB før, ellers er jeg helt ny i dette miljø... Har i lyst til at deltage, så er der tilmelding via min mail... https://annoncelight.dk/showad/304735 Knus Bonnie Redigeret 24. September, 2020 af bonniepigen76 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funseek 9 Skrevet 24. September, 2020 Hej alle Jeg deltog i Bonnies første GB, og selvom det ligger nogle måneder tilbage, kan jeg sagtens huske hende. Hun er en rigtig dejlig kvinde. Man kan virkelig mærke at hun nyder sex. Hun er tilstede og hun leverer varen og så hun har de frækkeste øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonniepigen76 38 Skrevet 3. Oktober, 2020 Tak for et fedt gangbang Århus... Jeg er godt øm og brugt i dag Sikke en masse frække og skønne gentlemen der dukkede op, i gjorde mit GB til en helt fantastisk oplevelse... Knus Bonnie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg