Hop til indhold
Soothsayer

Endelig Færdig Som Student ! ❤️ Julie.

Recommended Posts

Der er i hvert fald en pige i Belgien der også bruger de billeder. Hun har flere i serien og er også angivet som aktiv i dag, men siden "redlights" vandmærkerne er fjernet har de vel begge taget dem et tredje sted fra som jeg bare ikke kan finde frem til.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/allena-new.html?adult=1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 8 timer siden:

Hun må da have ligget vandret for at blive student som 22-årig. :)

Ahhh hvorfor mener du det? :huh: Børn starter i 1. klasse som 6-7 årig og går så ud af 9. klasse som 15-16 årig. Herefter 3 år på gymnasiet og afslutter dette som 18-19 årig. Nogen tager så også 10. klasse og er så sjovt nok først færdige et år senere. Så student som 22 årig er da på ingen måde noget problem at nå.

Den Lange skrev, for 8 timer siden:

Men den der har skrevet annoncen er tydeligvis ikke selv student.

Det er du så måske heller ikke? ;-) :-)  Btw... Det er jeg heller ikke.... I hvert fald ikke i traditionel forstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ironi er åbenbart svært at forstå :rolleyes:. Jeg tænkte at hun nok havde ligget et par år i sengen (alene eller med selskab) for at blive student så sent.

Årsagen til at jeg tror, at den der har skrevet annoncen ikke selv er student er mængden af stavefejl og det faktum, at han ikke ved i hvilken alder man normalt bliver færdig som student. Og annoncen er tydeligvis skrevet af en mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, den 24.9.2020 at 23:11:

Hun må da have ligget vandret for at blive student som 22-årig. :)

Men den der har skrevet annoncen er tydeligvis ikke selv student.

Det kan jo tænkes at hun er matematisk student?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 2 timer siden:

Det kan jo tænkes at hun er matematisk student?

Ja, og så har det taget lidt tid at regne den ud... ;-) 
At kunne stave er heller ikke noget større krav i skolerne længere - desværre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 17 timer siden:

Ironi er åbenbart svært at forstå :rolleyes:. Jeg tænkte at hun nok havde ligget et par år i sengen (alene eller med selskab) for at blive student så sent.

 

Ind imellem kan det være svært at gennemskue om folk reelt mener det eller det er ironisk ment. Specielt når det er det skrevne ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...