Hop til indhold
Guest Nemtøs

Pumpe/sugekopper

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  har  netop  afprøvet  dette  sæt 

https://www.sinful.dk/suction-cupping-saet

Er  overrasket  over  hvor  nemt  og  effektiv  der  kan  laves  vacum.  Kan  helt  klart  anbefales  frem  for  de  pussy -pumper  som  ikke  kan  suge  og  ikke  sidder  ordentlig  fast. 

Glæder  mig  til  at  bringe  en  mand  ind  i  legen  på  et  tidspunkt  som  både  har  tiden (tålmodigheden) og  lysten  til  at  lege  med  disse  sugekopper  forskellige  steder  på  min  krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Randersmand skrev, for 29 minutter siden:

Ja  det  har  du  ret  i... jeg  er  glad  for  mit  helbredende  sæt  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har det sæt Randersmand linkede til. Det er også super! Det eneste problem er, at alle kopperne har forskellige størrelser, så der er altid kun én som sidder perfekt på min ene brystvorte, mens den anden enten er lidt for stor eller lidt for lille. Men det lykkes nu alligevel altid at få en sjov leg ud af dem ^_^

Jeg kan anbefale bryst og klit vacuum men til hele fissen synes jeg ikke at formen på kopperne er ideel (men hvor der er vilje er der vej). 

Hyg dig med dem! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kan anbefale bryst og klit vacuum men til hele fissen synes jeg ikke at formen på kopperne er ideel (men hvor der er vilje er der vej). 

Hyg dig med dem! 

Det  sæt  jeg  har, er  der  2 ens  størrelse kopper, og  flere  der  er  egnet  til  brystvorterne  alt  efter  hvor  meget  der  skal  suges  op. 

Den  største  runde  kop,  passer  perfekt  til  at  dække  mine  skamlæber  og  klit  og  lidt  ekstra. 

Nyder  det  pres  kopperne  giver.  Så  skal  nok  få  en  del  fornøjelse  ud  af  sættet. 

Er  det  også  din  erfaring  at  koppen  skal  sidde  i ca  40 minutter  for  at  efterlade  stedet  meget  opsvulmet  og  følsom  i et  stykke  tid efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Det  sæt  jeg  har, er  der  2 ens  størrelse kopper, og  flere  der  er  egnet  til  brystvorterne  alt  efter  hvor  meget  der  skal  suges  op. 

Den  største  runde  kop,  passer  perfekt  til  at  dække  mine  skamlæber  og  klit  og  lidt  ekstra. 

Nyder  det  pres  kopperne  giver.  Så  skal  nok  få  en  del  fornøjelse  ud  af  sættet. 

Er  det  også  din  erfaring  at  koppen  skal  sidde  i ca  40 minutter  for  at  efterlade  stedet  meget  opsvulmet  og  følsom  i et  stykke  tid efter?

Ej hvor praktisk. Det må være et større sæt end mit. 
For mig får jeg ikke rigtigt lukket ordentligt sammen til et vacuum ved den største, men nu lyder det til, at dit sæt måske er en smule udvidet i forhold til mit, så måske har du en større kop. Eller vi kan være formet forskelligt, hvem ved ;) 

Jeg har mere brugt det til S/m afstraffelseslege: Bliver vacuumet intenst nok kan det nemt bruges som afstraffelse, så jeg når sjældent op på 40 minutter, men det lyder meget rigtigt. Mindre kan også gøre det for mig, men så er det netop der hvor det er så suget op at det gør ondt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Lige  et  lille  obs,  jeg  betaler  hverken  mænd  eller  kvinder  for  at  placere  sugekopper  på  min  krop. 

Det   er  der  åbenbart  nogen  der  tolker  ud  fra  denne  her  tråd. 

Glem  det!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Lige  et  lille  obs,  jeg  betaler  hverken  mænd  eller  kvinder  for  at  placere  sugekopper  på  min  krop. 

Det   er  der  åbenbart  nogen  der  tolker  ud  fra  denne  her  tråd. 

Glem  det!!!

Mandlige brugere på EG bliver ved med at overraske mig. Der er åbenbart ingen grænse for hvor opotunistiske mænd er når de bliver liderlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Lige  et  lille  obs,  jeg  betaler  hverken  mænd  eller  kvinder  for  at  placere  sugekopper  på  min  krop. 

Det   er  der  åbenbart  nogen  der  tolker  ud  fra  denne  her  tråd. 

Glem  det!!!

Tror måske du kan finde et par stykker, der formentlig vil gøre det ganske gratis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 8 minutter siden:

Tror måske du kan finde et par stykker, der formentlig vil gøre det ganske gratis :D

Ingen  problemer  i  at  finde mænd uden  for  dette  forum  til  leg  uden  betaling,  og  heller  ikke  svært  at  finde  mænd  som  med  fornøjelse  vil  lege  med  sugekopper  selvom  der  indgår  betaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Ingen  problemer  i  at  finde mænd uden  for  dette  forum  til  leg  uden  betaling,  og  heller  ikke  svært  at  finde  mænd  som  med  fornøjelse  vil  lege  med  sugekopper  selvom  der  indgår  betaling. 

Det vil jeg godt tro :)

Pøj pøj med dit nye sæt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et perfekt match/køb. Kinky sæt til en fræk sexet kvinde – sug af brystvorterne på en skøn fast fyldig  barm med vacuum på en lækker legelysten fisse. Fantasien flakser, et begær er tændt.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MornFed skrev, for 1 time siden:

Lyder som et perfekt match/køb. Kinky sæt til en fræk sexet kvinde – sug af brystvorterne på en skøn fast fyldig  barm med vacuum på en lækker legelysten fisse. Fantasien flakser, et begær er tændt.
 

Jeg spekulerer på hvordan brystvorterne vil reagere på vacuum, hvis brysterne I forvejen er spændt op med snor? :razz:

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
North skrev, 1 time siden:

Jeg spekulerer på hvordan brystvorterne vil reagere på vacuum, hvis brysterne I forvejen er spændt op med snor? :razz:

/North

Det kan stadig i den grad mærkes :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
North skrev, for 2 timer siden:

Jeg spekulerer på hvordan brystvorterne vil reagere på vacuum, hvis brysterne I forvejen er spændt op med snor? :razz:

/North

Det  er  meget  følsomt  og  ekstra  meget pirrende  med  både  snor  og  sugekopper 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det  er  meget  følsomt  og  ekstra  meget pirrende  med  både  snor  og  pirring 

Det må prøves.. :P

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 24.9.2020 at 13:03:

Det eneste problem er, at alle kopperne har forskellige størrelser,

Hvad med at købe et sæt mere? Så er der to af hver... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...