Hop til indhold

Voyer - kigge på

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Findes der et frækt par som vil lade mig kigge på samtidig med de har vild sex.? 

Alder fuldstændig underordnet, og det må meget gerne være i Kbh området / øst Sjælland. 

Såfremt der gør :-) så kommer jeg gerne forbi på søndag ved 10 tiden. ( betaler naturligvis et fint beløb for ulejligheden ) 

Skrevet
Benja4858 skrev, for 1 time siden:

Hej 

Findes der et frækt par som vil lade mig kigge på samtidig med de har vild sex.? 

Alder fuldstændig underordnet, og det må meget gerne være i Kbh området / øst Sjælland. 

Såfremt der gør :-) så kommer jeg gerne forbi på søndag ved 10 tiden. ( betaler naturligvis et fint beløb for ulejligheden ) 

Jeg har tænkt på om der findes 2 lesbiske - gerne Thai'ere, der vil lege med hinanden, mens jeg kigger på?

Skrevet
Benja4858 skrev, for 3 timer siden:

Hej 

Ikke for noget men du kan kigge gratis på sexende mennesker alt det du lyster i en swingerklub. Det koster kun indgangs prisen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.