Hop til indhold

Recommended Posts

Kære med eg'ere 

Var i området og trykket pressede på, fik hurtigt aftalt med Emilly som er placeret tæt på frb centeret. 

Har kun hørt godt om hende, og tænkte 500 kr for 30 mins  med lidt af det hele, nok ikke er givet helt dårligt ud 

Jeg blev overrasket, positivt, normalt når du ser de her tilbud med 500 kr for 30 mins er det oftest lidt "det skal overstås" men det var slet ikke tilfældet her, max indlevelse, dejlig fræk petit pige som ved hvordan man sutter og tager den til roden. 

Lidt økoblow, lidt pilleri og slikkeri også til akten. Kunne mærke der ikke var længe igen, så bad hende sutte  det sidste og som hun lover god omgang megafransk 

Hun er dejlig stram, og en petit pige hvilket er en klar favorit hos mig, og hun ved hvordan man bruger munden. 


Der var ingen stress, var nok færdig før tid, (tror jeg var der i 20 minutter) men jeg var jo færdig og ser egentlig ikke ideen i at blive efter jeg er færdig så smuttede. 

Pigen 8/10 

Blowjob / megafransk 10/10 

Sex 9/10 

Kommer jeg igen? Ja tænker umiddelbart jeg skal lave noget arbejdsrelateret i frb igen i morgen :P for 500 kr får du en service der er langt over "standard" ved disse former for tilbud. 

 

Hun er her kun til ugen ud, og kommer retur november til dem der nu skulle undre sig 

Emily

Redigeret af Liderligungkarl
Link fungerede ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 12 minutter siden:

Det er en fejl....:P

Ja der er mange herinde der kender hende, har selv været forbi og lagt mange gode ladninger i hendes mund:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 1 minut siden:

Ja der er mange herinde der kender hende, har selv været forbi og lagt mange gode ladninger i hendes mund:)

Hun gør det godt...!!

Jeg er ihvertfald fan... god pris og det hele spiller faktisk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
hotshot skrev, for 23 timer siden:

Ja der er mange herinde der kender hende, har selv været forbi og lagt mange gode ladninger i hendes mund:)

Jeg gad godt vide hvor mange liter sæd hun har fået i munden, og slugt for den sags skyld, igennem årene......................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 5 minutter siden:

Jeg gad godt vide hvor mange liter sæd hun har fået i munden, og slugt for den sags skyld, igennem årene......................

Ja, det er sikkert en hel del, men skulle også være sundt for kvinder:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...