Hop til indhold
Servciesboy

Frederikshavn

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/292659

 

hej med jer

 

Jeg troede ikke nogen GP,er kunne snyde mig mere, har prøvet så meget, men hende her kunne nogle tricks jeg ikke før har prøvet

 

jeg var på vej til Skagen, og så hende her, som bor på skagensvej, billederne så godt ud, og de passer på hende som lukkede op, vi havde en fin dialog på telefon og SMS , og skrev ca en halv time før, hun skulle spise, fint for mig, hun havde mindst en halve time til det.

 

Da hun åbner døren, brokker hun sig lidt over, jeg ikke havde skrevet de 10 min før ankomst, men jeg havde fra start oplyst ankoms tiden, såå

Pengene skiftede hænder en tus incl Superfrans , hun gik ud i køkkenet med pengene og herfra gik alt galt, jeg havde en lille smule travl og smed derfor tøjet inden hun kom ind igen, da hun kom sagde hun der manglede 100kr , det gjorde der ikke, jeg havde  lige været inde og hæve to tusind, så der var lidt og gøre godt med, hvis oplevelsen indbød til det.

Hun gik i gang med lidt massagge og ret hurtigt kom kondomet frem, hvad siger jeg, vi har en aftale om fransk uden, ja, siger hun, men jeg har lige spist til aften og brugt stærke afrikanske krydderier og det vil gøre ondt på min pik, sludder siger jeg, prøv bare, jeg tager chancen, men det ville hun ikke af hensyn til mig

Så bad jeg om et håndjob, hvor jeg kunne lege lidt med brysterne som fakstisk er rigtig fine, sut på dem kostede ekstra, det samme hvis man vil røre fissen.

En øv øv oplevelse, hun kunne få os kunder til og stå i kø, hvis hun ville levere bedre services, men det gør hun ikke, så hold jer væk

go aften til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil det sige at du betalte 1000 for en håndtrolder?
 

Jeg bliver så harm over de piger der snyder og bedrager sig igennem dette erhverv. 
Jeg forstår efterhånden godt de mænd der i afmagt flipper ud. 
og jeg forstår efterhånden også de mænd der først vil afregne bagefter. .
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 14 timer siden:

Vil det sige at du betalte 1000 for en håndtrolder?
 

Jeg bliver så harm over de piger der snyder og bedrager sig igennem dette erhverv. 
Jeg forstår efterhånden godt de mænd der i afmagt flipper ud. 
og jeg forstår efterhånden også de mænd der først vil afregne bagefter. .
 

 

Jeps, snydt, og når stemningen sådan bliver ødelagt synes jeg det er bedst med et håndjob.

men jeg kan se, at andre end mig har været der med negativ oplevelse, - jeg forstår ikke de GP,er som med deres mangelende service kun få besøg engang, - jeg var der fredag på vej til Skagen og tog hjem onsdag, havde hun været var jeg sikkert svinget ind igen, men den tanke havde jeg slet ikke

go aften til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kollega , her i Dk var forbi , tror det var i sidste uge , paa vej til at besoege mig i Skagen . 

Han var virkelig harm da han kom til Skagen samme oplevelse ,   han forlangte en del af pengene tilbage !!  og fik det .

Men aldrig aldrig igen .

Saa maaske god ide at  putte dette sted pa IS   , indtil bedre service for pengene .

Del dette indlæg


Link til indlæg

De neger steder i Nordjylland vrå, mellem Hjørring og Frederikshavn samt på vej til Skagen de er ikke besøget eller pengene værd. Snapchat med danske piger der er mega mange svindlere som kræver forudbetaling og ikke møder op mobilepay og taletidskort så er man blokeret og pengene via stråmand når det er mobilepay via snapchat som forudbetaling 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...