Hop til indhold
DenUngeThaiElsker

Hold jer væk og spar de penge

Recommended Posts

Kære eroguide, ja så den gal igen, havde håbet min anden anmeldelse skulle være lidt mere i den positive ende, som min første, da jeg har lovet disse. Dog føler jeg ikke i burde spilde tiden på hende her så i må få de andre en anden gang. Det drejer sig om hende her https://annoncelight.dk/showad/299218         Jeg skrev og aftalte tidspunkt med hende, adressen genkendte jeg med det samme, et kendt hotel i Kolding, hvor jeg har haft flere skønne oplevelser. Hun lod mig vente små 5 min i bilen da jeg afkom, ikke som sådan noget jeg lader mig afskræmme af. Nå men jeg kom ind og kunne hurtigt konstatere at de billeder ikke heeelt stemmede overens, nok til at jeg blev, men læg et par år til og så er den røv vidst også rigelig taknemmelig på det billede. Nå men vi aftaler så en 15 min til de 600kr. Jeg gør altid det at jeg tager rigeligt med kontanter med men aftaler altid et mindre beløb og tidspunkt for at finde ud af om hun er det værd og om kemien passer. Og hvor er jeg glad for at jeg også gjorde det her. Hold nu kæft en så omgang kedelig sex skal man fandme lede længe efter. Og intet passede for hende, så var den for stor og så passede den stilling ikke. Jeg respekterer at jeg ikke må komme i bund lige til at starte med men hver gang jeg prøvede bare en smule så skulle vi skifte position. Til sidst gad jeg sgu ikke mere og kastede et par bukser og min t shirt på og forlod stedet, uden at være kommet og 600kr fattigere. Gør jeg selv den tjeneste bare at blive væk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenUngeThaiElsker skrev, 1 time siden:

Kære eroguide, ja så den gal igen, havde håbet min anden anmeldelse skulle være lidt mere i den positive ende, som min første, da jeg har lovet disse. Dog føler jeg ikke i burde spilde tiden på hende her så i må få de andre en anden gang. Det drejer sig om hende her https://annoncelight.dk/showad/299218         Jeg skrev og aftalte tidspunkt med hende, adressen genkendte jeg med det samme, et kendt hotel i Kolding, hvor jeg har haft flere skønne oplevelser. Hun lod mig vente små 5 min i bilen da jeg afkom, ikke som sådan noget jeg lader mig afskræmme af. Nå men jeg kom ind og kunne hurtigt konstatere at de billeder ikke heeelt stemmede overens, nok til at jeg blev, men læg et par år til og så er den røv vidst også rigelig taknemmelig på det billede. Nå men vi aftaler så en 15 min til de 600kr. Jeg gør altid det at jeg tager rigeligt med kontanter med men aftaler altid et mindre beløb og tidspunkt for at finde ud af om hun er det værd og om kemien passer. Og hvor er jeg glad for at jeg også gjorde det her. Hold nu kæft en så omgang kedelig sex skal man fandme lede længe efter. Og intet passede for hende, så var den for stor og så passede den stilling ikke. Jeg respekterer at jeg ikke må komme i bund lige til at starte med men hver gang jeg prøvede bare en smule så skulle vi skifte position. Til sidst gad jeg sgu ikke mere og kastede et par bukser og min t shirt på og forlod stedet, uden at være kommet og 600kr fattigere. Gør jeg selv den tjeneste bare at blive væk.

 

Et eller andet sted så ligner det heller ikke at alle billederne er af den samme. På et par af billederne ligner hun sgu næsten en mand i ansigtet (bl.a. det første hvor man lige kan se det nederste af ansigtet). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenUngeThaiElsker skrev, for 2 timer siden:

Nå men vi aftaler så en 15 min til de 600kr. Jeg gør altid det at jeg tager rigeligt med kontanter med men aftaler altid et mindre beløb og tidspunkt for at finde ud af om hun er det værd og om kemien passer. Og hvor er jeg glad for at jeg også gjorde det her.

Ifølge min erfaring, bør man aldrig booke mindre tid end en hel ½ time - og hvis pigen ikke helt svarer til ens forventninger eller ikke er en man kan holde ud at spendere min. en ½ time med, bør man hellere gå igen, end at gå ned i tid/købe en billigere ydelse - og så spare skillingerne til længere tid/flere ydelser hos en som virkelig leverer varen.

En dårlig oplevelse koster som regel 2 - 3 gode oplevelser at få til at forsvinde fra baghovedet - så det der synes billigt, kommer nemt til at koste dyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...