Hop til indhold
Louiseisabella

3/10 12.00-14.00 Sexparty/GangBang På Romantica Østerbro

Recommended Posts

Jeg, Isabella vil prøve at holde et Gangbang På Romantica Østerbro, for Aller første gang i mit liv da det altid har været en fantasi

det foregår den 3/10 -2020 fra kl.12.00 - 14.00, der vil være lidt at drikke og pause efter vores behov

Prisen er 2500.- hvoraf de 500.- skal ligges på forhånd i forudbetaling på Romantica, senest Fredag den 2 Oktober.  og ønskes anal er det 500.- oven i prisen. 
alt sex er beskyttet da jeg ønsker et langt og Lykkeligt sexliv.
 

Max 8 Deltagere, og festen bliver kun afholdt ved min. 4 deltagere. 
 

Her er et link til min profil: så i kan se hvem jeg er http://www.romantica.dk/profil.php?id=190

Hvis nogle ønsker at møde mig før GB, kan i sagtens booke tid søndagene inden Gb

der bliver også annonceret for GB i aften på Romantica.dk 

Tilmelding skal ske på Romanticas tlf.nr 35251607! I kan ringe og tilmelde jer fra I morgen Torsdag den 24/9 -2020. 
Dog er i først sikret jer plads, når i har været og betale de 500kr forudbetaling. 
 

Kys. 
Isabella 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louiseisabella skrev, for 2 timer siden:

Jeg, Isabella vil prøve at holde et Gangbang På Romantica Østerbro, for Aller første gang i mit liv da det altid har været en fantasi

det foregår den 3/10 -2020 fra kl.12.00 - 14.00, der vil være lidt at drikke og pause efter vores behov

Prisen er 2500.- hvoraf de 500.- skal ligges på forhånd i forudbetaling på Romantica, senest Fredag den 2 Oktober.  og ønskes anal er det 500.- oven i prisen. 
alt sex er beskyttet da jeg ønsker et langt og Lykkeligt sexliv.
 

Max 8 Deltagere, og festen bliver kun afholdt ved min. 4 deltagere. 
 

Her er et link til min profil: så i kan se hvem jeg er http://www.romantica.dk/profil.php?id=190

Hvis nogle ønsker at møde mig før GB, kan i sagtens booke tid søndagene inden Gb

der bliver også annonceret for GB i aften på Romantica.dk 

Tilmelding skal ske på Romanticas tlf.nr 35251607! I kan ringe og tilmelde jer fra I morgen Torsdag den 24/9 -2020
Dog er i først sikret jer plads, når i har været og betale de 500kr forudbetaling. 
 

Kys. 
Isabella 

 

https://annoncelight.dk/showad/304709 
 

der ligger også en annonce på Annonceligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me

Det er rigtigt forstået, at det er GB med én pige i 2 timer til kr. 2.500, ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Louiseisabella skrev, for 2 timer siden:

Jo lige præcis :) 

Nååå nå, det giver alligevel også et kvarters tid til hver i snit, hvis der kommer 8. Ja eller en halv time, hvis der er plads til 2 af gangen. 
Jeg skal afholde mig fra yderligere kommentarer, men sammenlignet med andre GB med 3 piger til samme pris, på klinikkerne, så troede jeg det var en tastefejl...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fun_for_me skrev, for 30 minutter siden:

Nååå nå, det giver alligevel også et kvarters tid til hver i snit, hvis der kommer 8. Ja eller en halv time, hvis der er plads til 2 af gangen. 
Jeg skal afholde mig fra yderligere kommentarer, men sammenlignet med andre GB med 3 piger til samme pris, på klinikkerne, så troede jeg det var en 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Koster deltagelse i et GB med dig i 2 timer med 4-8 mænd cirka det samme, som 1 time og 15 minutter koster alene med dig :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 3 timer siden:

Koster deltagelse i et GB med dig i 2 timer med 4-8 mænd cirka det samme, som 1 time og 15 minutter koster alene med dig :-)

Venligst

French

Ja, du skal betale ekstra for, at der er svedende, stønnende mænd med stive pikke omkring dig, når du knalder med den skønne kvinde. :P

Du har vist ingen interesse i eller er klar til at deltage i et GB. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 4 timer siden:

Koster deltagelse i et GB med dig i 2 timer med 4-8 mænd cirka det samme, som 1 time og 15 minutter koster alene med dig :-)

Venligst

French

Ja :). 
- du er velkommen til, at blive hjemme - er sikker på vi andre får det super hyggeligt <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louiseisabella skrev, den 25.9.2020 at 15:58:

Ja :). 
- du er velkommen til, at blive hjemme - er sikker på vi andre får det super hyggeligt <3

Arrogant kommentar, klart man kan blive hjemme - alt i livet handler om valg og fravalg, men klart "kunderne" stiller spørgsmål ved pris set i lyset af antal piger osv.

Naturligvis sammenligner kunderne dit GB med andre bordeller der tilbyder samme ydelser, men måske tilbyder flere piger og færre antal deltagere osv. osv

Men helt og lykke med dit projekt :-)

Redigeret af Martin Balschmidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin Balschmidt skrev, for 15 timer siden:

Arrogant kommentar, klart man kan blive hjemme - alt i livet handler om valg og fravalg, men klart "kunderne" stiller spørgsmål ved pris set i lyset af antal piger osv.

Naturligvis sammenligner kunderne dit GB med andre bordeller der tilbyder samme ydelser, men måske tilbyder flere piger og færre antal deltagere osv. osv

Men helt og lykke med dit projekt :-)

Den var slet ikke ment som arrogant :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke deltage, men vil blot sige, at nogle kommentarer i tråden får mig til at tænke på Pricerunner - hvor er “varen” til den billigste pris. Jeg synes ikke det er fair at angribe det annoncerede event ud fra denne vinkel. Hvis man ikke vil betale, så ignorer det og bliv hjemme og drik en kop kaffe eller et glas rødvin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...