Hop til indhold
JenniferRomantica

Godt uddannet 19 årig..

Recommended Posts

Nu har jeg snart set mange annoncer nævne "højt uddannet" hvor jeg tænker "jamen du er 19 står der.. Hvordan kan det lade sig gøre.. Var du et barnegeni..".. Jaja jeg ved da godt at muligheden foreligger men jeg finder det bare usandsynligt:lol:.. 

Giver det virkelig flere gæster hvis man påpeger at man har studeret både Psykologi, Filosofi og Historie:ph34r:.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg også tænkt ligesom dig, jeg var 26 år gammel da jeg var færdig med min universitet 

Men en veluddannet og intelligent pige dvs en som har noget mellem ørerne,  har fordelt hos mig, måske det er kommet med årene, i min ældres er også vigtigt, som det siges det ta' 5 minutter men I må gerne bliver længe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det gør det for mig... Oplevelsen om den ægte studine med masser mellem ørene, mens hun jonglerer sit forbudte liv ved siden af studierne (eller efter...) er bare super fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Nu har jeg snart set mange annoncer nævne "højt uddannet" hvor jeg tænker "jamen du er 19 står der.. Hvordan kan det lade sig gøre.. Var du et barnegeni..".. Jaja jeg ved da godt at muligheden foreligger men jeg finder det bare usandsynligt:lol:.. 

Giver det virkelig flere gæster hvis man påpeger at man har studeret både Psykologi, Filosofi og Historie:ph34r:.? 

Ha ha :D man kan godt have tillægsfag på STX i psykologi, historie og filosofi :)

Bortset fra det er der faktisk en del mænd der tænder på intelligente og ( livs) kloge kvinder. :)

Men så skal hun nok sætte sin alder lidt højere hvis det er visdom hun vil ( ind) fange mændene med :)

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Ved ikke lige hvad du mener med den del af din kommentar:ph34r:.? Noget slet skjult uddannelsessnobberi eller:lol:.? 

Nej da. Stx er det der i " gamle dage" blev kaldt gymnasiet. Går man på STX ( gymnasiet) så kan man vælge fag som psykologi og filosofi og historie ;)

Så hun er nok en gymnasiepige eller lige blevet student. Passer jo med hendes alder 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5

Det er vel nogenlunde det samme som de kvinder i 40’erne med 10 år gamle billeder og skriver 29 år i annoncen :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Nu det jo ikke bare studerende men 19 årige der kalder sig veluddannede:P.. Det mener jeg bare ikke rigtig man kan være når man kun er 19.. Men det måske bare noget "ageisme" fra min side af:ph34r:.. 

Mon ikke at deres høje uddannelse i så fald er indenfor et andet område ned matematik? Det kunne tyde på at de ikke er ret gode til at tælle ;) 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 13 minutter siden:

Nej da. Stx er det der i " gamle dage" blev kaldt gymnasiet. Går man på STX ( gymnasiet) så kan man vælge fag som psykologi og filosofi og historie ;)

Så hun er nok en gymnasiepige eller lige blevet student. Passer jo med hendes alder 

Argh okay.. Jamen du har sikkert ret.. Jeg ved det ikke.. For mig virker det bare usandsynligt:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
babylon5 skrev, for 13 minutter siden:

Det er vel nogenlunde det samme som de kvinder i 40’erne med 10 år gamle billeder og skriver 29 år i annoncen :lol:

 

De burde reklamere med at være erfarne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Argh okay.. Jamen du har sikkert ret.. Jeg ved det ikke.. For mig virker det bare usandsynligt:ph34r:.. 

Du har ret i at hvis hun er 19 år så kan hun ikke være uddannet endnu. For at have eksamen fra gymnasiet er ikke en uddannelse. Hvis hun er uddannet indenfor et af fagene er hun minimum 25 år. Men mon ikke hun bare mener at hun interesserer sig for de emner? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Nu har jeg snart set mange annoncer nævne "højt uddannet" hvor jeg tænker "jamen du er 19 står der.. Hvordan kan det lade sig gøre.. Var du et barnegeni..".. Jaja jeg ved da godt at muligheden foreligger men jeg finder det bare usandsynligt:lol:.. 

Giver det virkelig flere gæster hvis man påpeger at man har studeret både Psykologi, Filosofi og Historie:ph34r:.? 

Nu har jeg jo mulighed for at følge unge mennesker i uddannelse via mit arbejde og tænker at det betyder at pigen til tider er mødt op og måske endda aktivt har deltaget i noget af undervisningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Intelligent som en 19 årig. Veluddannet som en 30 årig. Sprød som en 22 årig. Seksuelt frisindet som en 40 årig og viis som en 60 årig. 

Man kan spænde vidt i denne verden :D

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Fantasien får da bare frit spil her -hvorfor ikke spørg vedkommende direkte? Det kunne jo være en god forklaring (den skal så også være rigtig god;-)    

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 51 minutter siden:

Der vil jeg nu ikke give dig ret @JenniferRomantica!

En "højt uddannet" person, er en som der har uddannelse på mindst 5 år, så hvis vi antager at hun mistede sin mødom som 13 årig, så er hun nu højtuddannet med praktisk erfaring :D 

Så vil jeg slet ikke vide hvad man kalder min erfaring:lol:.. Seks år i branchen og ca 16 års erfaring i det virkelige liv:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Intelligent som en 19 årig. Veluddannet som en 30 årig. Sprød som en 22 årig. Seksuelt frisindet som en 40 årig og viis som en 60 årig. 

Man kan spænde vidt i denne verden :D

Og aktiv i sengen som en novice.

Og økonom som en ekspert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Så vil jeg slet ikke vide hvad man kalder min erfaring:lol:.. Seks år i branchen og ca 16 års erfaring i det virkelige liv:ph34r:.. 

Jeg tør i hvert ikke svare :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
babylon5 skrev, for 3 timer siden:

Det er vel nogenlunde det samme som de kvinder i 40’erne med 10 år gamle billeder og skriver 29 år i annoncen :lol:

 

Kære babylon:)

- - har du aldrig lagt mærke til når du er ude at shoppe så ender alle de gode tilbud på 9   ;):D

En date jeg havde for år tilbage skrev i sit brev til mig, at hun var 59 år; meeeeen efterhååååånden fandt jeg ud af at hun var 65 år - -  og et pisse godt hug:wub:  en dejlig voksen moden plejet kvinde - et godt tilbud !. Hun var sin mand utro så vandet drev ned af væggene i deres soveværelse.

Jeg har det bedst når kvinden er ældre end mig (som i forholdet Cougar cub) og gerne utro - der er både noget frækt og provokerende over at manden er yngre :P, og så synes jeg at kvinder der er utro er pisse gode - de vil, - når de kommer på diskret besøg som PD hos"ung" elsker

I min profil på dating.dk skrev jeg helt tragisk: om mig selv bl.a veluddannet og "ung" = Min uddannelse /53/cm/kg  osv - osv - osv sælge mig selv, men ingen krav til hende udover 55 år - ?? år og helst gift. Mange svar med tilbud om fræk fremmed fisse, bare vælge det bedste tilbud.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror lige vi skal have med her, om vi taler danske eller udenlandske piger, og om vi taler om engelsk tekst eller eventuelt en (dårlig) google-oversættelse.

Man kan godt tale om en veluddannet pige (som i "well educated"), på engelsk, uden at personen nødvendigvis er færdiguddannet, fx hvis hun kan tale (fornuftigt) med om mange og til tider komplicerede emner - eventuelt på et andet sprog end sit modersmål. Og det er der jo en del af de udenlandske piger der kan, så helt ved siden af skiven, er det jo ikke nødvendigvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er en slags amatør kvinde, og kun lejlighedsvis invitere til frække lege, kan det give god mening at beskrive at man er veluddannet og har et godt job, speciel hvis man er over 30 år

Er man fuldtime prof og skriver tilsvarende tænker jeg "ok,  der er nok flere årsager til, at din uddannelse aldrig kom i spil" 

Et eller andet sted er der jo bare tale om detaljer, som kan rykke marginalt til begge sider.   Når man læser anmeldelser, de gode kan man se, at kvinden altid beskrives som intelligent, klog, sjov osv.  Der er vist tit bare tale om ønsketænkning.  Faktum er nok bare, at intet slår et helvedes godt knald. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5
Nye tider skrev, for 49 minutter siden:

Kære babylon:)

- - har du aldrig lagt mærke til når du er ude at shoppe så ender alle de gode tilbud på 9   ;):D

En date jeg havde for år tilbage skrev i sit brev til mig, at hun var 59 år; meeeeen efterhååååånden fandt jeg ud af at hun var 65 år - -  og et pisse godt hug:wub:  en dejlig voksen moden plejet kvinde - et godt tilbud !. Hun var sin mand utro så vandet drev ned af væggene i deres soveværelse.

Jeg har det bedst når kvinden er ældre end mig (som i forholdet Cougar cub) og gerne utro - der er både noget frækt og provokerende over at manden er yngre :P, og så synes jeg at kvinder der er utro er pisse gode - de vil, - når de kommer på diskret besøg som PD hos"ung" elsker

I min profil på dating.dk skrev jeg helt tragisk: om mig selv bl.a veluddannet og "ung" = Min uddannelse /53/cm/kg  osv - osv - osv sælge mig selv, men ingen krav til hende udover 55 år - ?? år og helst gift. Mange svar med tilbud om fræk fremmed fisse, bare vælge det bedste tilbud.

Mange hilsner

Nye tider

Jeg forstår ikke hvad du vil hen med den kommentar – tråden har ikke som udgangspunkt noget at gøre med modne kvinder at gøre, men handler om annoncetekster – jeg påpeger bare et sammenfald med annoncetekster som ikke altid er troværdigt.

Men dine personlige preferencer er naturligvis interessant – har du overvejet at starte din egen tråd om det

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Så vil jeg slet ikke vide hvad man kalder min erfaring:lol:.. Seks år i branchen og ca 16 års erfaring i det virkelige liv:ph34r:.. 

Den uddannelse og erfaring må hedde SEM  :rolleyes:  :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 6 timer siden:

Nej da. Stx er det der i " gamle dage" blev kaldt gymnasiet.  Går man på STX ( gymnasiet) så kan man vælge fag som psykologi og filosofi og historie ;)

Så hun er nok en gymnasiepige eller lige blevet student. Passer jo med hendes alder 

Kære Lady C:)

Du skriver Går man på STX ( gymnasiet) så kan man vælge fag som psykologi og filosofi og historie ;)   - ja Dannelsesrejse gennem en STX uddanelse 

- - den vil jeg strække noget længere. Selv et ungt menneske på bare 19 år år kan så sandelig også besidde noget som ikke evalueres ved det "grønne eksamensbord" . Det er den personlige "Socialkapital" som jeg definerer: "de stikker ikke ud" -  empatisk - møder andre mennesker i øjenhøjde - glade givere - ikke misundelige - ikke smålige - ikke fedtsyle - rare og dejlige mennesker at være sammen - de forstår at begå sig -osv. Der ligger noget forud selv om det kun er på 19 år. Det starter i hjemmet!!!!!!!  - herefter gennem uddannelse - en sportsklub osv. !!!! faktisk er det en livslang dannelsesrejse om vi vil og evner. Vi udvikles gennem mennesker - til noget - for andre mennesker.

I organisationsteorien har man et begreb : hvor ligger magten ?? - følg strømmen! - det er så sandelig ikke sikkert det er direktøren, det kan være salgschefen, en afdelingsleder fordi denne magter, at have magten på den ordentlige måde.

Det gælder også ude IRL, også en ung pige på 19 år, følg strømmen : hvor mange venner - hvem flokkes omkring hende - overdynges med gaver på fødselsdag - osv.

En anden ung kvinde på bare 19 år med en bestået Gymnasie og ikke andet og alligevel med stor succes i livet  - -  den danske sangerinde  MØ. Jeg har altid være nærmest forgabt i MØ og hendes musik, og det på trods af at jeg er 35 år ældre end hende. Jeg har aldrig kunne forstå, -hvad er det der tidligt i livet har formet MØ ?? - en gåde for mig. En udsendelse i TV om MØ bragte også et besøg i hendes hjem, det jeg så var et skolelærehjem!! - det var min første tanke. MØ var stadig en gåde for mig, så Google : hendes mor lærer og hendes far Professor i psykologi - de har fandeme givet deres datter noget sundt med i livet - socialkapital.

Måske hende den 19 årige GP havde været heldigere stillet med at benævne sig Veldannet, for det kan vitterlig være tilfældet.

- -  nå et langt skriv om hvad et ungt menneske på 19 år også kan indeholde - også en GP:wub:      - jeg må hellere stoppe nu 

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...