Hop til indhold
Pappa-Oscar

26 årig ny pige i Horsens -Juelsminde området.

Recommended Posts

Guest Pophair
Pophair skrev, den 23.9.2020 at 10:15:

Tak for det Pophair.

Hmmm. Pigerne i Hornsyld nu Juelsminde plejer ellers ikke at bruge falske billeder.

Har besøgt pigerne flere gange med stor fornøjelse uden at der har været fake. :???:

Nu må jeg bare håbe på at der er frisk fyr der bekræfter / afkræfter  den nye piges billeder efter besøg.:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der og kan bekræfte, at det 1. billede er fake.

De 2 øvrige billeder er 90% af hende, men de er ikke retvisende. Pigen er i min optik langt under den vanlige standard på det sted - hende hun afløser, der var der i en kort periode, var heller ikke helt oppe i superligaen.

Hende der er der lige nu er ca. 2 meter høj og meget grov i ansigtstrækkene. Blev meget overrasket da jeg trådte ind, men gav det en chance. Hun er sød og venlig. Kan stort set ingen engelsk.

Gode bryster, hvis man er til små ungpigebryster. Slank af bygning.

Hendes ekstreme højde og grovhed er et kæmpe minus for mig. 

Jeg er ret sikker på, at hun for nogle år siden har været på stedet ved nogle rækkehuse i Vingsted/Kolding.

Fik fransk med afslutning i ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik38 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været der og kan bekræfte, at det 1. billede er fake.

De 2 øvrige billeder er 90% af hende, men de er ikke retvisende. Pigen er i min optik langt under den vanlige standard på det sted - hende hun afløser, der var der i en kort periode, var heller ikke helt oppe i superligaen.

Hende der er der lige nu er ca. 2 meter høj og meget grov i ansigtstrækkene. Blev meget overrasket da jeg trådte ind, men gav det en chance. Hun er sød og venlig. Kan stort set ingen engelsk.

Gode bryster, hvis man er til små ungpigebryster. Slank af bygning.

Hendes ekstreme højde og grovhed er et kæmpe minus for mig. 

Jeg er ret sikker på, at hun for nogle år siden har været på stedet ved nogle rækkehuse i Vingsted/Kolding.

Fik fransk med afslutning i ansigt.

Hej Henrik.

Tak for din tilbagemelding. :)

Hvad mener du med grovhed ?

Er hun meget maskulin samtidig med at hun er meget høj?

Hvordan var sexen ?

Vi er jo vant til en høj standard fra de " gamle piger " der huserer på stedet normalt, så vil nok lige afvente, om der er flere der falder i fælden og kommer med en tilbagemelding, før et besøg kan friste mig. B):roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Grovhed" er i mangel af bedre udtryk.

Hendes ansigtstræk er sådan lidt ala noget man ser i dokumentarfilm fra nomadefolk på de sibiriske sletter. Du ved der samere/mongoler, der driver rensdyr og lignende.

Men hun er super sød og hun sutter OK. Sex var der intet af.

Jeg vil garantere, at hun er mere end 2 meter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik38 skrev, for 16 timer siden:

"Grovhed" er i mangel af bedre udtryk.

Hendes ansigtstræk er sådan lidt ala noget man ser i dokumentarfilm fra nomadefolk på de sibiriske sletter. Du ved der samere/mongoler, der driver rensdyr og lignende.

Men hun er super sød og hun sutter OK. Sex var der intet af.

Jeg vil garantere, at hun er mere end 2 meter.

Hmm.   Det afskrækker ikke mig bare sexen er god.:rolleyes:

Hun er på min liste nu.:wub:

Tak for forbrugerundersøgelsen Henrik38 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pappa-Oscar skrev, den 24.9.2020 at 10:27:

Tak for det Pophair.

Hmmm. Pigerne i Hornsyld nu Juelsminde plejer ellers ikke at bruge falske billeder.

Har besøgt pigerne flere gange med stor fornøjelse uden at der har været fake. :???:

Nu må jeg bare håbe på at der er frisk fyr der bekræfter / afkræfter  den nye piges billeder efter besøg.:mrgreen:

Det er hende på alle billeder. Har været der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...