Hop til indhold
Kalle31

Esbjerg C - ægte dansk dejlig oplevelse

Recommended Posts

Nu har jeg været på besøg her 3 gange, så nu er det vidst på tide med en lille anmeldelse (også min første, så bær over med mig)

Alle 3 gange er hun kommet direkte fra badet og står smuk bag døren når jeg kommer ind. Glad, smilende og tilpas snaksaglig. 

Der starter med et dejligt blow til mig, som hun klarer til UG, hvorefter jeg slikker hende. Jeg kan mærke at hun nyder det - hvilket bare gør det hele endnu bedre. 

De sidste par gange har det dog været begrænset til en enkelt stilling, men det har der været en god årsag til og det har ikke gjort oplevelsen ringere for mig. 

Efterfølgende er der ingen stress. Der er derimod snak om løst og fast, samt hygge inden jeg glad går derfra. 

Jeg glæder mig allerede til mit næste besøg ved hende.

https://annoncelight.dk/showad/291657

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Kalle. Du er så dejlig at ha besøg af! Og du forstår lige at ramme de rigtige punkter ... Jeg beklager mit knæ, men nu skulle det gerne gå fremad. 
vi ses snart igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
luffe38 skrev, for 3 timer siden:

Haha hun er da en total nitte

Måske, men en nærmere uddybelse vil nok være på sin plads med en sådan udtalelse, har du besøgt pigen?

Eller hepper du blot med i koret om at hade pigen :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 24.9.2020 at 22:01:

Måske, men en nærmere uddybelse vil nok være på sin plads med en sådan udtalelse, har du besøgt pigen?

Eller hepper du blot med i koret om at hade pigen :huh:

Ja jeg har og kommer aldrig igen. Total nitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...