Hop til indhold
AalborgR

Advarsel - dejligemig på snapchat

Recommended Posts

Hej

 

Vil lige advare mod hende her og hendes “veninde” - som jeg tvivler på eksistensen af

De vil have penge forud - flere og flere - så en masse undskyldninger for hvorfor de ikke kan køre ud alligevel. 
 

De sender gerne billeder uden ansigt - sjovt nok samme billeder uanset om det er hende eller veninden. De har også er billede af et sundhedskort med en adresse i Aalborg - deres såkaldte garanti - selvom en af dem skrev hun bor i Dronninglund. 
 

Da de godt kunne fornemme at jeg ikke kunne lokkes til at overføre mere (ja nåede at overføre en masse inden jeg begyndte at tænke med det rigtige hovede) 

begyndte de at true med politi og advokat! 
Har selvfølgelig budt den del velkommen og skrevet at jeg hellere end gerne vil fortælle politiet om deres scam. 
 

Har selvfølgelig screenshots af snaps og beskeder. 
 

PM hvis i tænker i er faldet i fælden så kan jeg bekræfte hvis i har modtaget samme billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
AalborgR skrev, 1 time siden:

Hej

 

Vil lige advare mod hende her og hendes “veninde” - som jeg tvivler på eksistensen af

De vil have penge forud - flere og flere - så en masse undskyldninger for hvorfor de ikke kan køre ud alligevel. 
 

De sender gerne billeder uden ansigt - sjovt nok samme billeder uanset om det er hende eller veninden. De har også er billede af et sundhedskort med en adresse i Aalborg - deres såkaldte garanti - selvom en af dem skrev hun bor i Dronninglund. 
 

Da de godt kunne fornemme at jeg ikke kunne lokkes til at overføre mere (ja nåede at overføre en masse inden jeg begyndte at tænke med det rigtige hovede) 

begyndte de at true med politi og advokat! 
Har selvfølgelig budt den del velkommen og skrevet at jeg hellere end gerne vil fortælle politiet om deres scam. 
 

Har selvfølgelig screenshots af snaps og beskeder. 
 

PM hvis i tænker i er faldet i fælden så kan jeg bekræfte hvis i har modtaget samme billeder

Nej er ikke faldet i den fælde. men sæt da lige et link ind, så vi ved hvad vi har med at gøre. Altså et link til den annonce hvor du fandt dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgR skrev, for 2 timer siden:

Da de godt kunne fornemme at jeg ikke kunne lokkes til at overføre mere (ja nåede at overføre en masse inden jeg begyndte at tænke med det rigtige hovede) 

Hvorfor går du ikke bare ind på Chaturbate,

https://chaturbate.com/female-cams/

hvis du gerne vil se billeder af nøgne piger - her får du dem endda live - og du behøver stort set ikke betale ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgR skrev, for 11 minutter siden:

Annoncen er væk - ellers havde jeg lagt linket op. 
 

@Jernsvinet var ikke billeder jeg var interesseret i - dem ved jeg udemærket hvor jeg skal finde ;)

Hvorfor så betale for dem, fremfor bare at lave en aftale om et møde - der er noget jeg ikke forstår

Ok - de forlangte måske at du købte nogle billeder til overpris før og som betingelse for et møde - så ved man jo ligesom godt at det aldrig kommer til at ske!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet ved ikke helt hvorfor du bliver ved med at snakke om de billeder. Kunne aldrig finde på at betale for billeder eller video. 
 

Der var lavet aftale om møde. De bad om penge til transport. Det er der en del gp’er der gør hvis de skal besøge dig. Har før overført til penge til taxa uden problemer så handlede i god tro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...