Hop til indhold
Krebsen80

Advarsel Vejle

Recommended Posts

Har lige været her.. https://annoncelight.dk/showad/303226

Og det var mildest talt ikke en succes.. 

Bestilt 1 time med kys og mega... pris 1800kr

Desværre havde jeg ikke lige penge så gav hende 2000kr.

Jeg måtte spørge til at bruge badet da jeg altid vil sikre mig at pigen også har en god oplevelse..  det havde hun så ikke regnet med..:shock: men det gjorde jeg..

Så gik vi igang med verdens dårligste blow der var mest hånd.. jeg kom rimeligt hurtigt, men i samme sekund trak hun sig væk.. så ingen mega her.. 

Derefter lidt aftørring og så begyndte vi med at montere en gummimand.. men ikke for at kneppe... nej det blev til et kapløb med at prygle min lille ven med skiftevis mund og hånd indtil gummi gik i stykker og hun så måtte fortsætte med at sutte uden... hun havde ikke lyst til sex... bevares jeg ligner ikke George Clooney... det blev til 30min filen indtil jeg kom på hendes bryst... jeg blev sendt i bad, og da jeg kom ud var hun påklædt.. jeg tænkte at jeg godt kunne være bekendt at bede om de sidste 200 kr... men det forstod hun ikke og måtte have hjælp af hendes veninde... de endte med at sige de ikke ville betale, men at jeg kunne få rabat næste gang....:angry:.. jeg gik min vej og sagde at de fik denne anmeldelse.... BLIV VÆK  fra Bleggaardsgade

Redigeret af Krebsen80
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv, der bliver flere og flere af disse dårlige opkrvelser rundt omkring fra. Hvor er det ærgerligt for de danske men også udenlandske gp’er der prøver at give os en god oplevelse. Du tog en for holdet her. Ofte er der to sider af samne sag, men os der læser med kan jo kun vurdere det subjektivt, når vi ikke selv har været ved den pågældende kvinde. Men dit skriv gør i hvert fald er jeg ikke vil vove pelsen med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aargh, denne advarsel sad jeg så og læste i min bil mens jeg forgæves ventede på at komme til. Havde bestilt tid, men da jeg indfandt mig tre minutter før fik jeg at vide, at hun havde travlt og at jeg skulle vente ti minutter. Jeg skrev tilbage, at så fik hun 15 (da hun jo åbenbart ikke kan styre tid tænkte jeg det var bedst med lidt margin). Så så den nye tid oprendt tjekkede jeg ind med en SMS fem minutter før, og nu var hun travl igen, så jeg skulle vente femten minutter. Der sad jeg så og ventede, da jeg fandt denne anmeldelse. HA!

Efter lidt tid spurgte hun på SMS hvor længe jeg ville blive, og jeg svarede 15 minutter. Så skrev hun at det kostede 700. Annoncen siger 500. Så stoppede vores kommunikation der. Elendig butik og spild af tid.

Ærgerligt, for på billederne ser det lille nips knaldgodt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...