Hop til indhold

Recommended Posts

Albert7 skrev, for 18 minutter siden:

https://www.annoncelight.dk/showad/302808
 

Har været mange år i dette univers og haft et hav af skønne oplevelser. Men denne danske pige er dog en af de største skuffelser jeg har mødt på min vej.

desværre var det først efter besøget jeg søgte efter anmeldelser på hende. Der kom ingen op, og det forstår godt.

Måske du kunne uddybe lidt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, den 22.9.2020 at 17:26:

Førstegangs indtrykket var egenligt godt, flot - sexet med god udstråling, men kun indtil hun havde fået de 1200 for en halv time. Lige efter hun har fået pengene spørger hun hvad jeg vil i den halve time. Et af mine ønsker går ud på at slikke hende. Det tilbyder hun ikke. Det er fair nok, vi bliver enige om at stoppe før vi går igang da det virkeligt tænder mig.

Hun kommer tilbage med pengene, dog kun det halve, det går jeg naturligvis ikke med til. Jeg vælger så at hun får det fulde beløb og jeg bliver en halv time, det var så uengageret og kunstigt at jeg ikke har oplevet noget så dårligt før.

piger der tilbyder kæresteoplevelser men er så begrænsede burde spørge hvad man ønsker før de får pengene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...