Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

jeg vil gerne anbefale jer denne dejlig dejlig milf: Deva

Forleden var jeg lidt stresset og sextrængende og overvejede hvem jeg skulle besøge. 
Jeg plejer at går efter de yngre modeller men lige den dag havde jeg mere brug for omsorg og en en ordentlig omgang massage. Jeg fandt hendes annonce 

Hun var hurtig til at overtale mig i telefonen. Da jeg kom var hun enorm kærlig og mild. 
Jeg fik en rigtig god body to body med hendes store bryster. God sex og faktisk en spændende samtale om løst og fast. Jeg snakker lidt italiensk og vi formået at have en god dialog 

alt i alt en god oplevelse ! Anbefalelsesværdig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh

Lyder godt, men er hun til at kommunikere med når nu man er på Italiensk for begyndere?

Og hvad med stedet, pænt, diskret eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shhh skrev, for 8 timer siden:

Lyder godt, men er hun til at kommunikere med når nu man er på Italiensk for begyndere?

Og hvad med stedet, pænt, diskret eller?

Stedet ligger i en stille og rolig gade på Nørrebro tæt ved Åboulevarden. P forhold var ok. Ok diskret indgang. 
Hendes engelsk var ok. Stedet rent og pænt. Min Italiensk er også på begynder niveau og nyder at øve det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 2 timer siden:

Den gode Milf, har annonceret morderligt længe, uden det vilde antal anmeldelser, det er vel lidt af en tilsnigelse at kalde det en nyhed.

https://annoncelight.dk/showad/293506


jeg har ikke støt på hende før. hendes billeder er hendes ! Fuldstændig “real” eller hvad man kalder det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Jeg kan bekræfte det rapporterede. Jeg besøgte Deva for nylig. Som Forte ... er hun også i den lidt ældre ende for mig, men hun er sprød og erfaren tænkte jeg ... hvilket heller ikke er at foragte en gang imellem. Og jeg blev bekræftet. Mit indtryk er, at de er to piger på adressen. OK diskret. Deva kan give den gas, og man kan også tage ledelsen. Hun er i ekstrem god kampform ... og hun kan lide sex. Hendes engelsk er begrænset ... specielt over tlf kunne jeg høre, at det var svært. Så, det er bedst at texte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Deva Milf" er nu tilbage som "milf Akira", forsat med sit karakteriske sort snak i annoncen og problemer med at huske sit fødselsår.

 

God fornøjelse!

 

https://annoncelight.dk/showad/370367

 

 

"elegant fitnes Exotica .milf Akira only for serious and educated men a beautiful 46 year old milf complete b2b squirting real kisses" 

 

elegant fitnes Exotica .milf Akira only for serious and educated men a beautiful 46 year old milf complete b2b squirting real kisses..VALBY 2500 COME TOUCH ME AND SEE -  THE AUTHENTICITY OF THE PHOTOS -- LOVELY MILF DOLL  ---  A TRUE GODDESS OF PLEASURE, A PERFECT PHYSICAL ALL SCENTED VELVET SKIN TO TURN YOUR HEAD AND A ROUND B-ASS  -- FULL CHEST NOT AND PROVOCIOUS  - WIDE GIFT OF VERY LONG PRELIMINARY LIPS NOT TO FORGET, AROMATIZED AND WET BAGINA EVERYTHING TO LICK -- ALSO A BEAUTIFUL 69, STIMULATING EROTIC MASSAGES, EROTIC TOYS WITH PRELIMINARY FEET WITH YOUR CUBIC HAND YOU KEEP IT WITH PASSION INSIDE MY MOUTH AND LIKE ME STA GET EXCITED WITH ME VOICE AND MOUTH WHILE I GIVE YOU A BEAUTIFUL blowjob AND HAVE YOUR BALLS WITH MY HANDS!! I AM VERY SWEET AND PRETTY TO SATISFY ALL YOUR WISHES  -  COME VISIT ME YOU WILL NOT REGRET, WITHOUT TABU COME AND LIVE UNIQUE MOMENTS OF PURE FUN SAFE 24/24 -- I WAIT FOR YOU IN A CLEAN ENVIRONMENT DISCRETE AND PRIVATE - SWEET KISSES  --

- EROTIC MASSAGES BODY TO BODY
- HIGH HEELS, SEXY LINGERIE
- LONG AND WELL DONE PRELIMINARY
- EASY TO FIND HARD TO FORGET hot elegant and complete milf to satisfy your desires

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...