Hop til indhold

ubeskyttet sex

Featured Replies

Skrevet

ved ikke om det er rette sted. Kunne godt tænke mig at få et overblik over de steder, hvor der bliver tilbudt ubeskyttet sex i Randers. Syntes det er grotesk at det tilbydes, samt at der findes kunder der tør lege med livet, eller smitte thai kvinder, der i forvejen har det svært i DK.

Tør dem der dyrker ubeskyttet sex komme ud af busken, og informere om stederne.

Jeg er rystet. Vi taler liv her. Både familier der bliver ødelagt, thai kvindernes liv og ens eget.

Skrevet

Hvad skal du bruge den information til da?

Skrevet

ubeskyttet sex.... mjoe den har vist været oppe at vende et par gange herinde.

Jeg forstår faktisk ikke helt dit indlæg..... du starter med at fordømme mænd, der dyrker ubeskyttet sex og forventer derefter at de skal hjælpe dig med at finde ud af hvilke steder du skal undgå i Randers (ja, går ud fra det er derfor du vil kortlægge hvem der dyrker ubeskyttet sex der). Nu er jeg ikke helt klar over om du bare vil komme med et surt opstød og invitere folk til at melde sig for bagefter at kaste sten på dem eller om du helt reelt gerne vil have nogle svar. Hvis det sidste er tilfældet kan jeg anbefale at lade være med at stille en gabestok op som du så inviterer folk til at stille sig ind i. Det tvivler jeg på du får meget ud af.... der findes andre måder at kommunikere på ;).

Nu gør du så samtidig alle de piger der tilbyder ubeskyttet sex til stakkels ofre. Du mener de er tvunget til det eller hvad? Det håber jeg så sandelig ikke du tilnærmelsesvis har ret i.

Jeg går ud fra vi alle er voksne mennesker (de fleste i hvert fald), der selv er herrer over vores valg. Jeg går heller ikke ud fra der er nogen der ikke er bekendt med faren ved at dyrke ubeskyttet sex. Om man så vælger at tage den chance må vel være ens egen hovedpine. Kan ikke se hvorfor man skal sætte sig selv op på en piedestal og dømme andre, der ikke lige lever efter ens egne normer?

Amen

God dag fra aben

Skrevet
  • Author

Vil holde mig fra de steder. Det er under al kritik.

Hvad skal du bruge den information til da?
Skrevet
  • Author

Ku nu ikke forestille mig at du ville masseres af en kvinde du vidste ikke beskyttede sifg selv og sine kunder. Det er squ da et fælles ansvar.

ubeskyttet sex.... mjoe den har vist været oppe at vende et par gange herinde.

Jeg forstår faktisk ikke helt dit indlæg..... du starter med at fordømme mænd, der dyrker ubeskyttet sex og forventer derefter at de skal hjælpe dig med at finde ud af hvilke steder du skal undgå i Randers (ja, går ud fra det er derfor du vil kortlægge hvem der dyrker ubeskyttet sex der). Nu er jeg ikke helt klar over om du bare vil komme med et surt opstød og invitere folk til at melde sig for bagefter at kaste sten på dem eller om du helt reelt gerne vil have nogle svar. Hvis det sidste er tilfældet kan jeg anbefale at lade være med at stille en gabestok op som du så inviterer folk til at stille sig ind i. Det tvivler jeg på du får meget ud af.... der findes andre måder at kommunikere på ;).

Nu gør du så samtidig alle de piger der tilbyder ubeskyttet sex til stakkels ofre. Du mener de er tvunget til det eller hvad? Det håber jeg så sandelig ikke du tilnærmelsesvis har ret i.

Jeg går ud fra vi alle er voksne mennesker (de fleste i hvert fald), der selv er herrer over vores valg. Jeg går heller ikke ud fra der er nogen der ikke er bekendt med faren ved at dyrke ubeskyttet sex. Om man så vælger at tage den chance må vel være ens egen hovedpine. Kan ikke se hvorfor man skal sætte sig selv op på en piedestal og dømme andre, der ikke lige lever efter ens egne normer?

Amen

God dag fra aben

Skrevet

jeg kan nu ikke se hvad problemet er med at pigen dyrker sex uden kondom med nogle, hvis du bruger kondom sammen med hende sker der jo ikke dig noget,og vil du give fransk til hende kan du jo altid lægge et stykke husholningsfilm over :lol::lol::lol: :lol:

Skrevet
  • Author

Rart at du lever op til dit navn

jeg kan nu ikke se hvad problemet er med at pigen dyrker sex uden kondom med nogle, hvis du bruger kondom sammen med hende sker der jo ikke dig noget,og vil du give fransk til hende kan du jo altid lægge et stykke husholningsfilm over :lol::lol::lol::lol:
Skrevet

Jeg besøger da også thaipiger og der er alt da med gummi. Jeg forstår ikke hvorfor du hænger de piger ud på den måde.

Jeg skal ikke kunne udelukke at de tilbyder noget uden kondom men jeg spørger aldrig om det og de tilbyder det aldrig selv.

Læser man annoncer rundt omkring vil man kunne se at både danske og østpiger reklamerer med f.eks. fransk uden.

Ligesom fransk uden kan dyrkes en del i Tyskland på Fkk, kan man læse på anmeldelserne af disse.

Jeg efterspørger ikke selv sex uden kondom men jeg respekterer at voksne mennesker selv er herre over deres eget liv, og hvis to voksne mennesker vælger at indgå en aftale fordi de har lyst og ikke er tvunget til det, så er det fint med mig. Jeg kan ikke gøre mig til dommer over at andre lever et risikofyldt liv, ligesom andre ikke kan gøre sig til dommer over mit liv.

Skrevet

Ku nu ikke forestille mig at du ville masseres af en kvinde du vidste ikke beskyttede sifg selv og sine kunder. Det er squ da et fælles ansvar.

hvad jeg gør og har lyst til angår vist kun mig selv. Men nej, jeg sørger for at beskytte mig selv og så er den ikke længere.

Jeg er iøvrigt 100% enig med Aros. Kunne ikke sige det bedre selv

Skrevet

Jeg efterspørger ikke selv sex uden kondom men jeg respekterer at voksne mennesker selv er herre over deres eget liv, og hvis to voksne mennesker vælger at indgå en aftale fordi de har lyst og ikke er tvunget til det, så er det fint med mig. Jeg kan ikke gøre mig til dommer over at andre lever et risikofyldt liv, ligesom andre ikke kan gøre sig til dommer over mit liv.

Don't feed the troll.

Skrevet

Vil holde mig fra de steder. Det er under al kritik.

Hvis du vil holde dig fra stedder hvor det er muligt at få sex uden gummi skal du holde dig fra samtlige stedder.

Personligt er jeg af den holdning at sex er bedst uden gummi, og over 50% af de steder jeg har besøgt hvor der bliver sagt at de ikke dyrker sex uden gummi er det i løbet af seancen lykkes mig at få pigen til at gå med til ubeskyttet sex.

I behøver ikke komme med alle jeres fordomme etc. om hvor forkert, farligt o.s.v. det er. Jeg er ligeglad. Jeg er en voksen mand, jeg bestemmer selv over mit liv. Det samme gælder de piger det er lykkes mig at overtale til ubeskyttet sex. Både de og jeg er 100% klar over risikoen o.s.v. Ingen er tvunget til noget.

Skrevet

Hvis du vil holde dig fra stedder hvor det er muligt at få sex uden gummi skal du holde dig fra samtlige stedder.

Sikke meget trolleri der er for tiden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.