Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/176309

Jeg fik besøg af denne unge kvinde for en fjorten dages tid siden.

Jeg blev positivt overrasket: Dejlig, naturlig sex, et godt menneske at være sammen med og dette uden skelen til klokken. Hun bor desuden i en smuk, naturlig,  slank krop, som ikke har været udsat for kunstige indgreb.

Det bør tilføjes, at hun er uddannet massør. Dette giver sig udtryk i den massage, hun giver. Ja, jeg har fået thai-massage i årevis, så jeg lader mig ikke snyde.

Jeg har inviteret hende på betalt ophold sidst i oktober. Hun leverer maden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/176309

Jeg fik besøg af denne unge kvinde for en fjorten dages tid siden.

Jeg blev positivt overrasket: Dejlig, naturlig sex, et godt menneske at være sammen med og dette uden skelen til klokken. Hun bor desuden i en smuk, naturlig,  slank krop, som ikke har været udsat for kunstige indgreb.

Det bør tilføjes, at hun er uddannet massør. Dette giver sig udtryk i den massage, hun giver. Ja, jeg har fået thai-massage i årevis, så jeg lader mig ikke snyde.

Jeg har inviteret hende på betalt ophold sidst i oktober. Hun leverer maden. 

 

Har tit luret på hende,og synes jo hendes billeder er skønne. Når du siger du fik besøg af hende, hvor i landet er det så?  Hvor kører hun selv ud fra, for er jo svært at se noget sted. Kan godt lide du har inviteret hende på betalt ophold, men hvordan foregår sådan noget, for går ud fra det foregår hjemme hos dig, så betalingen må jo være billig ;-)  Er maden hende selv, eller tager hun Thaimad med hjemmefra ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Har tit luret på hende,og synes jo hendes billeder er skønne. Når du siger du fik besøg af hende, hvor i landet er det så?  Hvor kører hun selv ud fra, for er jo svært at se noget sted. Kan godt lide du har inviteret hende på betalt ophold, men hvordan foregår sådan noget, for går ud fra det foregår hjemme hos dig, så betalingen må jo være billig ;-) Er maden hende selv, eller tager hun Thaimad med hjemmefra ;-)

Jeg synes, du skal holde op med at lure og skrive og invitere hende i stedet. ;)

Jeg ved ikke, hvor hun kører ud fra. Det ville jeg heller ikke fortælle, selvom jeg vidste det, da det ikke fremgår af annoncen. Derfor giver det heller ikke mening at oplyse om prisen. 

Skriv og spørg hvad en times besøg koster. Vil du acceptere dén pris, får du hende på besøg og tager en snak med hende om dine ønsker. 

Min aftale går på thaimad, sex, søvn, sex og morgenkaffe. Jeg forventer ikke så meget søvn den nat. Men tiden må vise, hvordan det går. Jeg har ikke prøvet dette før.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
oros skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/176309

Jeg fik besøg af denne unge kvinde for en fjorten dages tid siden.

Jeg blev positivt overrasket: Dejlig, naturlig sex, et godt menneske at være sammen med og dette uden skelen til klokken. Hun bor desuden i en smuk, naturlig,  slank krop, som ikke har været udsat for kunstige indgreb.

Det bør tilføjes, at hun er uddannet massør. Dette giver sig udtryk i den massage, hun giver. Ja, jeg har fået thai-massage i årevis, så jeg lader mig ikke snyde.

Jeg har inviteret hende på betalt ophold sidst i oktober. Hun leverer maden. 

 

Passer alder på 28 år ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 7 timer siden:

Jeg synes, du skal holde op med at lure og skrive og invitere hende i stedet. ;)

Jeg ved ikke, hvor hun kører ud fra. Det ville jeg heller ikke fortælle, selvom jeg vidste det, da det ikke fremgår af annoncen. Derfor giver det heller ikke mening at oplyse om prisen. 

Skriv og spørg hvad en times besøg koster. Vil du acceptere dén pris, får du hende på besøg og tager en snak med hende om dine ønsker. 

Min aftale går på thaimad, sex, søvn, sex og morgenkaffe. Jeg forventer ikke så meget søvn den nat. Men tiden må vise, hvordan det går. Jeg har ikke prøvet dette før.

 

Det med hvor hun kører ud fra betyder jo en del, da jeg jo bor ved Esbjerg, og kører hun fra Skagen bliver det jo ikke betal bart. Var ikke sådan en præcis by jeg tænkte på, bare mere område af landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 31 minutter siden:

Det med hvor hun kører ud fra betyder jo en del, da jeg jo bor ved Esbjerg, og kører hun fra Skagen bliver det jo ikke betal bart. Var ikke sådan en præcis by jeg tænkte på, bare mere område af landet.

Spørger du pænt, svarer hun pænt.

Det kan jo tænkes hun bevæger sig rundt i Jylland. Du kunne så spørge hvornår, hun er i Esbjerg og omegn.

Sværere er det altså ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 6 timer siden:

Passer alder på 28 år ?

Det ved jeg ikke. Hun kan være 28 eller 38. Det er ikke til at sige. Det er heller ikke vigtigt i min bog.

Hun er god at være sammen med og leverer det aftalte. Billederne er såmænd retvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 3 timer siden:

Det med hvor hun kører ud fra betyder jo en del, da jeg jo bor ved Esbjerg, og kører hun fra Skagen bliver det jo ikke betal bart. Var ikke sådan en præcis by jeg tænkte på, bare mere område af landet.

Hvis du regner fra 7800 så er det ik helt ved siden af:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 14 timer siden:

Det lyder jo også dejligt "billigt" . Tror jeg tager 2 :D

Vær dog lidt frisk og fyld bilen op ;) der kan snildt være 5 veldrejede thaier i en bil.

Samkørselen fra 7800 (Skive) med 5 bliver vel også til at overse i kørselspenge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 22.9.2020 at 01:39:

Har tit luret på hende,og synes jo hendes billeder er skønne. Når du siger du fik besøg af hende, hvor i landet er det så?  Hvor kører hun selv ud fra, for er jo svært at se noget sted. Kan godt lide du har inviteret hende på betalt ophold, men hvordan foregår sådan noget, for går ud fra det foregår hjemme hos dig, så betalingen må jo være billig ;-)  Er maden hende selv, eller tager hun Thaimad med hjemmefra ;-)

Hun kører ud fra østjylland. 
Hun er omkring 40 år. 
Hun er ikke mere uddannet end alle andre thaier i dk der har et massørbevis de har købt i thailand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan man bare se. Hun kører fra Østjylland, siger Dickens. Maxmuld siger 7800, hvilket er Skive. Så står det enhver frit at vælge det, der passer én bedst.

Annoncen findes under "Jylland". Hun foretrækker at lave aftaler via SMS, så skriv dog til hende og spørg, hvad et besøg vil koste. 

Kommunikationen foregår let og ubesværet på dansk.

I øvrigt er mit skriv en anmeldelse af en god oplevelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...