Hop til indhold
Lidtældreherre

Tak for modet!

Recommended Posts

Har gået og tumlet lidt med mit mod, modet på at besøge gp piger igen.

En lidt klassisk historie, måske næsten karikeret, begyndte jeg at besøge gp piger efter en lidt sen skilsmisse og en efterfølgende depression, som til dels blev kureret ved at jeg hankede op i mig selv og ignorerede min indbyggede skam ved at betale for sex.

 

Det gik fint nogle år, indtil jeg løb ind i nogle af de lidt mere ærgerlige oplevelser, hvor jeg måske lidt kådt lod mig styre af lysten og mindre af fornuften. Tror de fleste kender til at man pludselig befinder sig en en uhumsk kælder med en kvinde man ikke har lyst til og slet ikke var hende man havde set og nu ikke kan finde vej fra igen.

 

Ville gerne op på hesten igen og kom så til en som virkelig ikke ville have at jeg var der, kunne mærke hendes ulyst i en grad som fik mig til at undskylde og blot gå igen.

 

Og så, mistede jeg modet og lysten, og har ikke turde besøge en gp i et par år.

 

Nu har jeg så valgt at ville prøve igen, se om det ikke bare var en uheldig stime.

 

Jeg har læst lidt herinde fra både Casanova og ham som ligner Tom Hanks men også fra mange af jer andre. Og tror det har hjulpet mig med at finde mit mod. Tak for jeres ærlighed!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg. Du skal bestemt op på hesten igen.
Der er så mange gode muligheder - Selv betaler jeg aldrig for mindre end 30 minutter, og gerne hos en eller flere piger jeg har besøgt før.

God vind derude.
 

/ElVikingo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit nickname fortæller måske lidt din alder, og så er det jeg tænker "Mon ikke du efterhånden har kneppet et tilpas antal forskellige kvinder, så det ikke længere handler om flest mulige forskellige men om gode oplevelser med nogle få udvalgte.  

Det koste penge at finde guldet, men når det så er fundet, så hold fast. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg bliver lidt blød om hjertet når jeg læser din historie. Jeg håber du finder den rigtige gp der kan give dig gnisten og smilet tilbage igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan godt kende det du skriver ved mig selv -og alle de overvejelser du/jeg gør -og alle de følelser det er på spil hele tiden... -Både fra os som køber og tilbage fra sælger -det er noget man bliver nød til at acceptere og erkende, man ikke kan undgå. I perioder har jeg helt undgået, at gå til nogen -fordi jeg ikke magtede at få det så dårlig efterfølgende psykisk -min empati er altid i spil -har ondt af de kvinder "at de bliver nød til at sælge sig selv" -også ved jeg godt de selv har valgt/godt kan lide osv. men grundlæggende mener jeg det er forkert -at købe/sælge sex. Dobbelt moralsk ja indrømmet. Jeg har erkendt jeg ikke kan ændre på det -og at jeg ikke vil undvære de oplevelser/spændingen/sporten i det -jeg går mest efter massage -da jeg er en gammel røv med mange skavanker fysisk -sex har 2. prioritet;-) det fede er en god seriøs massage, hvor det er en spænding fra starten af -hvad det kan ende med...  Flirten og kemi og ikke mindst humor går hånd i hånd -det er store krav/forventning -som kan være svært at opnå. Jeg forsøger at passe på mig selv i det her -og give respekt til dem jeg besøger -det er ikke altid nemt -og skuffelse ved det ikke altid er gensidigt og, at man/jeg går derfra med en dårlig oplevelse -gør at man spørg sig selv "hvorfor udsætte sig selv for det?" "er man ikke mere værd?" "hvorfor lader jeg mig snyde?"  Da jeg har været kunde i mange år -lærer man af sine erfaringer -og bruger dem til at undgå det værste, selv om jeg bliver overrasket endnu. Man/jeg lever kun en gang, hvorfor ikke få det bedste ud af det. Jeg vil ikke bruge kræfter på i min alderdom, at ærgrer mig over det jeg ikke gjorde/ikke fik afprøvet/udforsket -heldigvis er der flere positive oplevelser end negative -og dem glæder jeg mig over. Tag ikke tingene alt for alvorligt -og kik dig i øjnene og sig til dig selv "jeg er ok" -jeg er ikke perfekt og det er andre helle ikke -hvis man husker på det -så skal det nok gå alt sammen.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Møffe! Det var bedre end jeg kunne skrive selv. Især rammer du mig fuldstændig på den med empatien. 

De gange det har været rigtigt godt har været når der var noget gensidigt på spil. 

Det værste når man møder en pige som på ingen måde har lyst tilsat være hvor hun er og endnu mindre lyst tilbage dyrke sex med en fremmed. 

Har efter min pause og min læsning af de mange indlæg herinde fået gode ideer til hvordan jeg skal gå frem. 

Og som TheVoice siger, måske finde en jeg holder mig til. Så det måske også bliver gensidigt. 

Og til Oros, er fra det storkøbenhavnske. 

Takker igen for de fine reaktioner. Det giver mod. Tak til Liv, at jeg stadigvæk kan gøre en kvinde lidt blød om hjertet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 22.9.2020 at 09:43:

Ja jeg kan godt kende det du skriver ved mig selv -og alle de overvejelser du/jeg gør -og alle de følelser det er på spil hele tiden... -Både fra os som køber og tilbage fra sælger -det er noget man bliver nød til at acceptere og erkende, man ikke kan undgå. I perioder har jeg helt undgået, at gå til nogen -fordi jeg ikke magtede at få det så dårlig efterfølgende psykisk -min empati er altid i spil -har ondt af de kvinder "at de bliver nød til at sælge sig selv" -også ved jeg godt de selv har valgt/godt kan lide osv. men grundlæggende mener jeg det er forkert -at købe/sælge sex. Dobbelt moralsk ja indrømmet. Jeg har erkendt jeg ikke kan ændre på det -og at jeg ikke vil undvære de oplevelser/spændingen/sporten i det -jeg går mest efter massage -da jeg er en gammel røv med mange skavanker fysisk -sex har 2. prioritet;-) det fede er en god seriøs massage, hvor det er en spænding fra starten af -hvad det kan ende med...  Flirten og kemi og ikke mindst humor går hånd i hånd -det er store krav/forventning -som kan være svært at opnå. Jeg forsøger at passe på mig selv i det her -og give respekt til dem jeg besøger -det er ikke altid nemt -og skuffelse ved det ikke altid er gensidigt og, at man/jeg går derfra med en dårlig oplevelse -gør at man spørg sig selv "hvorfor udsætte sig selv for det?" "er man ikke mere værd?" "hvorfor lader jeg mig snyde?"  Da jeg har været kunde i mange år -lærer man af sine erfaringer -og bruger dem til at undgå det værste, selv om jeg bliver overrasket endnu. Man/jeg lever kun en gang, hvorfor ikke få det bedste ud af det. Jeg vil ikke bruge kræfter på i min alderdom, at ærgrer mig over det jeg ikke gjorde/ikke fik afprøvet/udforsket -heldigvis er der flere positive oplevelser end negative -og dem glæder jeg mig over. Tag ikke tingene alt for alvorligt -og kik dig i øjnene og sig til dig selv "jeg er ok" -jeg er ikke perfekt og det er andre helle ikke -hvis man husker på det -så skal det nok gå alt sammen.    

Jeg har det næsten på samme måde. Jeg kan ikke kigge mig i spejlet efter gp besøg. Og det blir værre og værre. Så har stoppet. 
Det er meget moral om at nogen sælger sig selv. Og mit eget selvværd der driller og siger jeg kun får en pige til at gå i seng med med mig mod betaling. Et gp besøg er meget mere end selve sexen. Det er kroppen mod min. Kærtegnene osv 

og gør det “ kun” når kroppen og sindet ikke kan mere uden berøring. 
 

og ved godt der er masser af mænd der køber sex. Som også får masser af opmærksomhed “gratis”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lidtældreherre skrev, den 22.9.2020 at 21:59:

 

 

Takker igen for de fine reaktioner. Det giver mod. Tak til Liv, at jeg stadigvæk kan gøre en kvinde lidt blød om hjertet.

 

Tror nu det var @Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lidtældreherre skrev, den 21.9.2020 at 22:10:

Har gået og tumlet lidt med mit mod, modet på at besøge gp piger igen.

En lidt klassisk historie, måske næsten karikeret, begyndte jeg at besøge gp piger efter en lidt sen skilsmisse og en efterfølgende depression, som til dels blev kureret ved at jeg hankede op i mig selv og ignorerede min indbyggede skam ved at betale for sex.

 

Det gik fint nogle år, indtil jeg løb ind i nogle af de lidt mere ærgerlige oplevelser, hvor jeg måske lidt kådt lod mig styre af lysten og mindre af fornuften. Tror de fleste kender til at man pludselig befinder sig en en uhumsk kælder med en kvinde man ikke har lyst til og slet ikke var hende man havde set og nu ikke kan finde vej fra igen.

 

Ville gerne op på hesten igen og kom så til en som virkelig ikke ville have at jeg var der, kunne mærke hendes ulyst i en grad som fik mig til at undskylde og blot gå igen.

 

Og så, mistede jeg modet og lysten, og har ikke turde besøge en gp i et par år.

 

Nu har jeg så valgt at ville prøve igen, se om det ikke bare var en uheldig stime.

 

Jeg har læst lidt herinde fra både Casanova og ham som ligner Tom Hanks men også fra mange af jer andre. Og tror det har hjulpet mig med at finde mit mod. Tak for jeres ærlighed!

@Lidtældreherre Et godt råd er at ringe og tale med pigen før en aftale. Så har du en fornemmelse af, om det føles rigtigt. Det kræver så, at du finder en pige, der selv passer sin telefon. Held og lykke med det

Knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 5 timer siden:

@Lidtældreherre Et godt råd er at ringe og tale med pigen før en aftale. Så har du en fornemmelse af, om det føles rigtigt. Det kræver så, at du finder en pige, der selv passer sin telefon. Held og lykke med det

Knus

Anna

Tak Anna

Det var præcist hvad jeg gjorde. Istedet for at komme med ønsker om det og det, bad jeg om vi ikke kunne starte med at tale sammen, så hun vidste hvordan vi startede og det var meget naturligt. Og sagde det så som det var, hvor jeg kom fra, og hun reagerede som jeg kun kunne have drømt om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...