Hop til indhold

nogle erfaringer med lisbeth

Featured Replies

Skrevet

Har selv tænkt samme tanke....kunne godt tænke mig et besøg, men ønsker også at vide mere

Skrevet

ja er lidt sparsomt med info. det med ingen billeder kan jeg leve med. man kan jo heldigvis vende om hvis man ikke tænder på det man ser.

men hverken pris , alder eller noget.... er sådan lidt spookie syntes jeg.

gg

Skrevet

Hej. Jeg besøgte hende for 4-5 år siden. Prisen var dengang 1200 kr. for 1½ time. Hun er en kæmpekvinde på ca. 165-170 og vægten er vel omkring de 100 kg. Midt i halvtredserne. Hun er/var dog ganske fast i kødet alderen taget i betragtning.

Servicen var sådan "la-la". Ikke noget jeg har haft lyst til at gentage, men heller ikke dårlig. Hun er jævnt kedelig. Man skal dog indstille sig på, at hun stiller mange nærgående spørgsmål. Hun har åbenbart en eller anden idé/fantasi om at det er en slags date hun er på. Så husk at konstruere en god og detaljeret historie hjemmefra, medmindre du gladeligt fortæller alle om dit privatliv.

McFarlane

Skrevet

Hej. Jeg besøgte hende for 4-5 år siden. Prisen var dengang 1200 kr. for 1½ time. Hun er en kæmpekvinde på ca. 165-170 og vægten er vel omkring de 100 kg. Midt i halvtredserne. Hun er/var dog ganske fast i kødet alderen taget i betragtning.

Servicen var sådan "la-la". Ikke noget jeg har haft lyst til at gentage, men heller ikke dårlig. Hun er jævnt kedelig. Man skal dog indstille sig på, at hun stiller mange nærgående spørgsmål. Hun har åbenbart en eller anden idé/fantasi om at det er en slags date hun er på. Så husk at konstruere en god og detaljeret historie hjemmefra, medmindre du gladeligt fortæller alle om dit privatliv.

McFarlane

tak for info... tror jeg spirnger over så... forstiller mig et par gg skåle der er lige lange :-)

kun holdt op af maven.

Skrevet

Jeg er næsten også sikker på jeg har været der, vi var faktisk to om hende, det er 8-9 år tilbage.

Hun har kort lyst hår, ingen makeup, meget lidt feminin :(

Hun er meget sød og venlig, sutter okay, men hendes udseende er meget lidt charmerende og hun er en stor kvinde med mave og mormorarme....men er man til en sød kvinde der har god tid til snak og sutter godt er hun okay ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.