Hop til indhold

Recommended Posts

Hej der ude.

Jeg har haft super travelt på jobbet de sidste 14 dage max tryk på.

Efter 14 dage fuld smæk på må jeg ud og dyrke min frække hoppy torsdag hvad jeg et hun på en lille time lave en aftale med Nancy men da jeg komme 5 min før aftalt tid fik jeg at vide hun lige var gået ind men en ande kunde jeg kunde komme til bage om 45 min... Det hvade jeg ikke tid til at vænte på og blive også rimlige irriteret over, have skravet til hinde 20 min før at jeg var på vej.men jeg var jo stadig strasset og liderlig men hvad møde ander ting jeg skulle resten af dagen :(

Jeg fald over Trine Tease hvad kigge på hinde et par gange og læst lidt om hinde.
Hindes profil text syntes jeg lød lige noget for mig og også lide mere personlige stort plus tænkte jeg. Jeg fik hurtig en aftale fedage hos 
Mon-Cherie hvor TT var på vagt.
J
eg elsker lak, læder og latex så da jeg tale med tlf. pigen spurte jeg om Trine hvad noge hun kunde hoppe i.

Fremme og ind i hygge rummet hos Mon-Cherie kommer Trine smilen ind i et super sex og fræk lak autfit lige mig :)
efter hej og god dag snake spurte Trine hvad jeg var til og hvad jeg havde lyst til "det jeg hvad læst om hinde her ind af anders møde med Trine var kærste hygge og det var nog også det jeg hvad i tænk vi skulle ud i" MEN! Trine spurte mig om jeg var med på at blive bundet og så vil hun styrer slage gange.... øøø joo ja OK tror jeg nok jeg sagde :) det kan vi godt prøve.

FUCK det var en god beslutning jeg hvad en fantastisk hal time som Trine leje tøj. I dag er det mandag og smile stadig hvad tanken og det.

For mig var det hel fantastisn at midste kontrolle 120% og bar må give sig hen til Trine og det hun havde lys til at gører hved mig, jeg komme 120% sikke til bage
til TT og hinde lege  :) som hun selv sagd det hun elske at piring bonding leje og det kunde jeg klart mærke.

Trine endnu engang tak for en fantastisk oplevelse. glæder mig til se dig igen Trine.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej @JonDo ♥️
 

Tak for dine fine og søde ord ♥️
Det var en super fræk oplevelse, med dig, bundet til sengen - Og opleve hvor frækt din krop reagerede. Du var spændt som en flitsbue til sidst:wub:

Jeg glæder mig til at drive dig endnu mere til vanvid, en anden gang♥️
 

Kys til dig♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...