Hop til indhold
Kuk-kuk

Goddag massage - Aalboeg

Recommended Posts

Hejsa

 

Kunne ikke lige umiddebart finde nogen anmeldelser fra andre herinde, så tænkte at jeg ville tage en for holdet og besøge dette sted:

https://annoncelight.dk/showad/296780

I gamle dage hed det Rosen, og var et lidt skummelt kælderlokale, efter der er skiftet ejer, er kælderlokalet lavet om så der kun er et massage rum, med en briks med plads til hovedet.

Anywho, kom ind direkte fra gaden, ikke en specielt diskret indgang, da gaden er ret befærdet, og bliver mødt af en skal vi sige moden almindelig størrelse Thai kvinde i almindeligt tøj, hurtigt af med tøj og op på briksen.

Massagen vil jeg beskrive som i den blide til middel hårde ende, og hun brugte til min overraskelse også varm olie. Hun kommer godt rundt over det hele, skal ikke kunne sige om hun kan give en direkte hård massage, hvis det er det man har lyst til.

Der var ikke optakt til forsøg på at ophidse de nedre regioner, de strejf der var kan tilskrives at min pik lagde op imod mit ene lår, og så er det ikke nemt for massøsen og undgå og røre den når det lår får en omgang.

Fik dog tilbuddet da jeg blev vendt om, men takkede pænt nej, da hun ikke lige var inspirerede for mig til den del af massagen.

Alt i alt en ganske god omgang massage, og jeg kunne nok finde på at komme igen en anden gang hvis jeg blot er ude efter noget afstressende massage, og ikke andet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...