Hop til indhold
Bombadilla

Snap-piger vs. SB

Recommended Posts

Jeg har kontakt med nogle snap-piger, hvor jeg har taget chancen og betalt for nogle snap (billede og film). Det var jo underholdning, om man kan kalde en onanerende pige på 23 for underholdning.

Et par af de her piger tilbyder også at mødes, og har nogle her inde prøvet dette koncept? 

De priser jeg har fået oplyst, efter lidt chat, er ikke afskrækkende, og det er nogle meget smukke danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bombadilla skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har kontakt med nogle snap-piger, hvor jeg har taget chancen og betalt for nogle snap (billede og film). Det var jo underholdning, om man kan kalde en onanerende pige på 23 for underholdning.

Et par af de her piger tilbyder også at mødes, og har nogle her inde prøvet dette koncept? 

De priser jeg har fået oplyst, efter lidt chat, er ikke afskrækkende, og det er nogle meget smukke danske piger.

Jo. Men dem der vil mødes kræver man bliver "prenium" medlem. Altså de forlanger jeg skal købe billeder/video. Hvis man skal mødes. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Silverback48jeg lavet en fake profil jeg bruger til kontakt med et par gp, hvor der en dag var en i Quick-ad listen. De kører reklamer for hinanden, så har du en som ven, er det nemt at få flere. Det er som et syndikat :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

som sagt er det som et syndikat derinde.. de "dækker" over hinanden..  Har flere navne, sælger samme billeder. lukker og åbner profiler hele tiden... Mange er fake...  

Har fået billeder fra nogle stykker ( mod et lille bidrag ) kørte igennem søgemaskine... For bare at finde de billeder fra andre sider fra 2018..  Skrev til dem igen... Blev proflien slette.. 

desværre helt normalt derinde...  Skrev til en om hun kunne tage et billede med mit navn på ( bare et stykke papir hvor hun havde skrevet mit navn, som bevis på "real" )  bang profil bliver slettet... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...