Hop til indhold
Proxy

Angela, Finkenstrasse 6

Recommended Posts

Advarsel : http://www.fair-girls.de/1057

Havde "fornøjselsen" af denne unge kvinde på Finkenstrasse 6 og det var desværre et af de besøg der måtte afbrydes.

Var egentlig kommet for Alice, men da hun var optaget faldt jeg lidt for Angelas ungpigekrop selvom jeg egentlig er til lidt større proportioner. Hun virkede også imødekommende men dog lidt genert.

Fransk var fint nok , men sexen var virkelig dårlig da hun hele tiden ville holde sin hånd på kondomet under alle stillinger og bagfra var no-go. Det gjorde det virkeligt akavet !

Pludselig vil hun afslutte med hånden, nærmest efter 10 minutter og der står jeg af... Takker pænt for "akten" og stikker afsted igen. Tænkte at jeg ville have mig en ordentlig oplevelse og afslutning nu jeg endelig var i FL og havde set frem til turen..

Fortsatte over til de fine latinas på Feldstrasse 18 og fik afsluttet mit gøremål hos Ruby fra Bolivia. Flot og smilende kvinde, store proportioner og nok lidt op i alderen. Men servicen og sexen var rigtig god ! http://www.fair-girls.de/Flensburg/1760

Så konklusionen må være... Spring over Angela, det er virkelig hverken tid eller penge værd !!!

Angela: 6/10 Fin ungpigekrop, uden de store proportioner.

Finkenstrasse 6: 7/10 Fint med diskret beliggenhed.

Sexen: 3/10 BJ trækker den op på 3 , ellers havde det været katastrofalt !

Ruby: 8/10 hvis man er til stor numse, så er hun lige sagen :D Sød og imødekommende og let til smil

Feldstrasse 18: 6/10 Ikke så diskret beliggenhed lige ved siden af grænsebutik

Sexen: 7/10 Medlevende, god service og BJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...