Hop til indhold
Pedeb

Lulu eller Jessica serrano

Recommended Posts

Hej brødre... Ny bruger her,, dog ikke ny bruger af sexede babes,, og nu behøver jeg hjælp. 

Skal til KBH torsdag og vil lave en timelang aftale med en af de to jeg har stirret mig blind på. Begge opfylder præcis de krav jeg har til krop, ydelser osv. 

Nogen der evt. Har været hos  begge,, og har nogle plusser og minusser i kan dele. 

På forhånd tak

I hører nærmere om min oplevelse torsdag. 

Som i kan se har jeg ikke helt fattet det der med links,,, muligt det har noget med alder at gøre. Bær over med mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedeb skrev, 1 time siden:

 

Som i kan se har jeg ikke helt fattet det der med links,,, muligt det har noget med alder at gøre. Bær over med mig. 

Lulu er der, indtil flere der hedder.  En gammel og en nyere model bl.a.     Hvem af dem mener du?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du vil snyde dig selv, hvis ikke du besøger dem begge to. De er meget dejlige piger begge to :-)

Og så kunne du jo lave en dobbelt-anmeldelse af dem :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun besøgt Lulu. Men hun var fantastisk. Sød, smuk, sindssygt lækker og fræk i sengen og et af mine bedste oplevelser med købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jessica S er klart den flotteste, hun har de smukkeste brune øjne og den flotteste krop, meget velskabt pige. Drawdown er dog at hun stinker af røg og nikotin og er meget overfladisk i hendes måde at være på, kan finde på at skynde på dig hvis hun synes det går for langsomt og har en til tider dårlig attetude hvis der er noget der ikke passer hende. Og nej hun er ikke spansk, hun bor bare i Spanien.

Lulu er super flink og rar, indlevende og sympatisk, men ikke videre køn i mine øjne. Hun har i princippet det Jessica ikke har og omvendt mangler hun det Jessica har, på den måde tåler de to ingen sammenligning

Personligt er jeg ikke videre begejstret for nogen af de 2 men synes der er andre derude der har “hele pakken”  som jeg ikke finder hos de her 2

 

Redigeret af Seductor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Imorgon händer det! Har du bestämt dig?
Båda har sin egen fanclub och om någon skriver något dåligt blir man jagad ända till Sverige haha!
 

Jess: smal fin kropp, söt i ansiktet. Ljus och inte solbränd. Bra service, gjorde exakt som förväntat men 200 dkk extra för kyss när hela hon luktar konstigt (nikotin?). Blä!
 

Lu: smal fin kropp, solbränd men ansiktet ser ut som en trött sliten rumän. Dålig service! 1 hour, kisses and multi cum included gäller tydligen inte om hon inte är på bra humör???

 

Bilder på båda stämmer inte 100% enligt mig. 

 

God lycka och jagt och skriv en anmeldelse när du åkt hem :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sveman skrev, den 23.9.2020 at 21:18:

men ansiktet ser ut som en trött sliten rumän.

For det første synes jeg, at det er en rimelig ussel kommentar, som i mine øjne siger mere om dig end om Lulu.

For det andet forstår jeg det ikke, men jeg kan se, at et par stykker har nævnt, at Lulu ikke er vildt køn. Måske er det bare hendes utroligt søde og indtagende væsen, som virker på mig. Jeg er virkelig vild med hende - hendes ansigt, hendes krop og hendes måde at være på i sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sveman skrev, den 23.9.2020 at 21:18:

Lulu: ...men ansiktet ser ut som en trött sliten rumän.

Ha ha den var nu lidt hård og ikke helt fair synes jeg, absolut ikke rumænsk udseende, efter min opfattelse nok nærmere en ikke videre køn lidt underdanig men ellers sød og imødekommende pige

 

 

 

Redigeret af Seductor

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Seductor och @Morabito ok måske jag var lite hård. Men om jag betalar för 1 timme och hennes ögon och ansikte skriker "please go home I want to sleep" så tycker jag att hon såg "trött och sliten ut". Hennes kropp är 12/10 points men hon borde sagt no i don't feel well today istället för att ta mina pengar och ge så dålig service att jag ville gå hem. 
Om hennes service hade varit som Jessica hade jag sagt go for it full gas!
 

Vad tycker Lu fans, ska jag ge henne en chans till?
 

And remember that I never called her ugly, just that she looked really tired. Just as you look after working every day for 3 weeks in a row. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Morabito skrev, for 13 timer siden:

For det første synes jeg, at det er en rimelig ussel kommentar, som i mine øjne siger mere om dig end om Lulu.

For det andet forstår jeg det ikke, men jeg kan se, at et par stykker har nævnt, at Lulu ikke er vildt køn. Måske er det bare hendes utroligt søde og indtagende væsen, som virker på mig. Jeg er virkelig vild med hende - hendes ansigt, hendes krop og hendes måde at være på i sengen.

Sikken en svensker.... Han er bedøvende ligeglad med, at det er en kvinde - et menneske - han taler om. Lulu er skøn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lulu.. Altid Lulu!

Jeg er kommet op i 2 piger, ud af alle Gp'er, og Lulu er den ene.
Hun har den dejligste fi... og røv.

/Diego10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...