Hop til indhold
Fyr88

Gangbang i Nordjylland/Nordsjælland?

Recommended Posts

Guest går ned på knæ
Fyr88 skrev, for 5 minutter siden:

Nogen der kender til dem her? For det første meget lidt information i opslaget, kræver forudbetaling? Lyder godt, men ikke rigtig nogen jeg kender noget til. Er der nogen der kan stå inden for dem? 

https://annoncelight.dk/showad/304535

med mindre en troværdig erfaren bruger herinde kan sige god for dem. Så ville jeg godt nok ikke sende dem penge på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 4 minutter siden:

med mindre en troværdig erfaren bruger herinde kan sige god for dem. Så ville jeg godt nok ikke sende dem penge på forhånd

Det var også lidt planen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med den information der og ingen billeder af kvinderne og et navn oprettet jeg ikke har set før, vil jeg i hvert fald ikke betale noget som helst upfront. Det bliver skrevet som om, det er noget der er sket ofte, men bare os, der nu komnenterer det har aldrig stødt på dette åbenbart  fantastiske arrangement som der er holdt mange af. 
 

hvis så depositum var sat til 500 kr, så kunne det måske gå, men jeg ville aldrig forudbetale til nogle, jeg ikke har mødt før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler lige præcis om dep. størrelse på ikke mindre end 2.500 kr, hvilket lugter langt væk af noget jeg ville holde nallerne fra. Hvis det var 500 kr forudbetalt ville dette virke knapt så desperat. Hvis der bare er 4 der hopper på limpinden, så er det jo hurtigt tjente penge...og så er annoncørerne long gone. Just my thought.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, selvfølgelig er den slettet........det er egentligt meget godt, at disse typer følger med herinde. Så ved de, at vi holder øje med dem som den vagthund vi også skal være i denne brogede verden.

VERDENSKLASSE!:D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...