Hop til indhold
Fedtmules bror

Den frække Carolina hos Seductiongirls

Recommended Posts

Var et smut forbi Carolina, hun er en virkelig smuk kvinde med de dejligste bryster man kan forstille sig, samtidig er hun utrolig smuk og vildt lækker. Hun kom ind og var så sød og behagelig hvilket gjorde mig dejlig afslappet fra starten af. Hendes tøj røg af og man fik lov til at boldre sig i de fantastiske dejlige bløde bryster og en masse skønne og dejlige våde kys. Så blev det tid til hun skulle smages og hun var allerede våd inden jeg nåede derned. Hun sutter også pik super godt og man ville ønske hun havde suttede længere  :D at kneppe hende var super skønt og det blev til en masse gode stillinger som alle var rigtig godt til jeg til sidst kom i doggy i hende. Efter vi begge havde fået varmen lå man og snakket med denne skønhed som bare er så dejlige at kigge på og pille på efter sex, så meget at man ikke kunne lade vær med at pille ved hendes bryster og meget våde mis og hun kunne heller ikke lade min pik værre i mens ;)

Så alt i alt en super god oplevelse som skal prøves igen, hvis man skal være lidt negativ så ville det være dejligt hendes lidt falske støn blev mindre, men hvis det er det eneste man kan klage over så det ikke noget som skal ødelægge en perfekt oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med jer hun er super lækker og meget indlevende :)

snoopy007 skrev, for 20 minutter siden:

Sært at ikke flere har kommenteret hende

Ja undre også mig der ikke er flere anmeldelser af hende for hun er jo super skøn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en rigtig god anmeldelse af en rigtig smuk og dejlig dansk pige på et dansk bordel. Nu lukker MC om ganske kort tid. Måske er en årsag (blandt mange) at der desværre har været meget langt imellem anmeldelser af de danske piger. De er ligesom gledet mere og mere i baggrunden. Hvilket er synd - der er masser af dejlige danske piger. Argumentet er næsten altid at de er for dyre. Tja - det var nok rigtigt for år tilbage - men de attraktive udenlandske piger har vist de senere år ofte forstået at "tilpasse deres priser". Noget andet kan så være det med super fransk. Ved så ikke om det meget mere er det der har gjort forskellen. Eller om det bare handler om at der er så mange dejlige piger at vælge imellem at der er alt for mange piger om buddet - og det vil før eller siden udløse lukninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, den 21.9.2020 at 19:51:

Tak for en rigtig god anmeldelse af en rigtig smuk og dejlig dansk pige på et dansk bordel. Nu lukker MC om ganske kort tid. Måske er en årsag (blandt mange) at der desværre har været meget langt imellem anmeldelser af de danske piger. De er ligesom gledet mere og mere i baggrunden. Hvilket er synd - der er masser af dejlige danske piger. Argumentet er næsten altid at de er for dyre. Tja - det var nok rigtigt for år tilbage - men de attraktive udenlandske piger har vist de senere år ofte forstået at "tilpasse deres priser". Noget andet kan så være det med super fransk. Ved så ikke om det meget mere er det der har gjort forskellen. Eller om det bare handler om at der er så mange dejlige piger at vælge imellem at der er alt for mange piger om buddet - og det vil før eller siden udløse lukninger. 

Hun er nemlig en utrolig smuk kvinde som bare er så lækkert at se på og pille ved :)

Jeg tror virkelig ikke meget om der er superfransk gør en forskel, for hvis man er god til at give BJ er det min erfaring lige gyldig om man har gummi på eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...