Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv?

Nåede desværre kun at mødes med hende en enkelt gang, da hun var fra Sydsjælland. Jeg fik hendes snap, men mistede den desværre. Hun var en skøn naturlig sugarbabe, der virkelig forstod konceptet. Hun har eller havde en fantastisk krop med store naturlige faste bryster.

Håber nogen her kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende kan jeg godt huske:D

Af de piger jeg har været sammen med fra SD, der er hun klart en af de bedste oplevelser. Hun kunne kun mødes begrænset pga. sine muslimske forældre, så derfor nåede jeg også kun en gang. Jeg hentede hende efter arbejde i Næstved storcenter, derefter derefter kørte vi til en nærliggende p plads og hyggede i bilen. Hun var bestemt ikke uerfaren og kunne både tage den til roden og ride den helt i bund. Og ja, jeg husker også godt hendes store bløde bryster:P  Hvis man er til muslimske piger, så tvivler jeg på at der findes en mere attraktiv SB.

Jeg ved desværre heller ikke om hun stadig er aktiv, men håber også nogen herinde kan hjælpe.

Er der andre herinde der har haft oplevelser med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...