Aros 10117 Skrevet 20. September, 2020 https://annoncelight.dk/showad/234548 Og ja, det er hende på billederne. I mine øjne en meget smuk pige, både på billeder og i virkeligheden. Hun holder til på Christiansbjerg i Aarhus, i en diskret fin lejlighed, fine p muligheder tæt derpå. Hun er rigtig sød, venlig, imødekommende, snakkesalig, naturlig. Hun har en flot krop og relativ store ægte bryster, og jeg foretrækker bestemt store ægte bryster fremfor silicone. Hun er meget intim, og kan bestemt anbefales. Faktisk får hun en stor anbefaling fra mig. Hun sagde hun var her en uges tid endnu, så det kan blive et gensyn fra mig. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brando 8 Skrevet 20. September, 2020 Jeg er helt enig med Aros. Smuk, sød, lækker, naturlig pige. Kan varmt anbefales. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Dark Knight 855 Skrevet 20. September, 2020 Også enig med Aros. Jeg har besøgt Mia i Aalborg og hun er alt det som Aros og Brando så fint lister op 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg