Guest Aros Skrevet 20. September, 2020 https://annoncelight.dk/showad/234548 Og ja, det er hende på billederne. I mine øjne en meget smuk pige, både på billeder og i virkeligheden. Hun holder til på Christiansbjerg i Aarhus, i en diskret fin lejlighed, fine p muligheder tæt derpå. Hun er rigtig sød, venlig, imødekommende, snakkesalig, naturlig. Hun har en flot krop og relativ store ægte bryster, og jeg foretrækker bestemt store ægte bryster fremfor silicone. Hun er meget intim, og kan bestemt anbefales. Faktisk får hun en stor anbefaling fra mig. Hun sagde hun var her en uges tid endnu, så det kan blive et gensyn fra mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brando 8 Skrevet 20. September, 2020 Jeg er helt enig med Aros. Smuk, sød, lækker, naturlig pige. Kan varmt anbefales. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 20. September, 2020 Også enig med Aros. Jeg har besøgt Mia i Aalborg og hun er alt det som Aros og Brando så fint lister op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 12. Oktober, 2021 Hvordan er Mias kys og er hendes blow værd at betale ekstra for uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 12. Oktober, 2021 steve skrev, 1 time siden: Hvordan er Mias kys og er hendes blow værd at betale ekstra for uden gummi? jeg er spændt på om du får samme svar på det spørgsmål du nu har stillet fire gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 12. Oktober, 2021 Er brysterne virkelig uden tilsætningsstoffer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Drummerboi 0 Skrevet 5. November, 2021 Dejlig ung kvinde, sødt smil, godt selskab og en lækker elskerinde. Kan klart anbefale Mia, som netop har malket mig grundigt med sin dejlige krop og stramme fisse. Nam! I’ll be back! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 5. November, 2021 Gammel rotte skrev, den 12.10.2021 at 23:25: Er brysterne virkelig uden tilsætningsstoffer? Det var de da jeg skrev anmeldelsen, ellers ville jeg ikke have skrevet det. Men det er snart 14 mdr siden jeg skrev anmeldelsen og siden da, har brysterne fået “tilsætningsstoffer” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmig 29 Skrevet 8. November, 2021 Dejlig pige. Men brysterne er lavet og ikke ægte. Har været sammen med hende en del gange, men ikke med de bryster hun har nu på de billeder i hendes annonce. Helt ny bryster, og dejlige ser de ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donmig 29 Skrevet 8. November, 2021 Aros skrev, den 20.9.2020 at 12:58: https://annoncelight.dk/showad/234548 Og ja, det er hende på billederne. I mine øjne en meget smuk pige, både på billeder og i virkeligheden. Hun holder til på Christiansbjerg i Aarhus, i en diskret fin lejlighed, fine p muligheder tæt derpå. Hun er rigtig sød, venlig, imødekommende, snakkesalig, naturlig. Hun har en flot krop og relativ store ægte bryster, og jeg foretrækker bestemt store ægte bryster fremfor silicone. Hun er meget intim, og kan bestemt anbefales. Faktisk får hun en stor anbefaling fra mig. Hun sagde hun var her en uges tid endnu, så det kan blive et gensyn fra mig. Brysterne er ikke ægte. De er silicone. Har været der en del gange. Men ikke med de bryster der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 8. November, 2021 Jeg var sammen med Mia da hun var i Århus første gang , for ca 4 år siden .waww siger jeg . Den flotteste krop sprød , med flotte d skål naturlig bryster. I verden Klasse . Fik fantastisk btb .hun kunne næsten ingen engelsk ,og virkede uskyldig og usikkert . Jeg var hel solgt. Der efter var hun i Ålborg som mia gfe i lang tid. besøgt hende for noget måneder siden i Århus . Der var hun noget anderledes . Sød ,snakker god engelsk og selvsikkert.prof men på en gode måde. Hun har født og det kunne man godt se på hendes bryster. Der hang od var stor .Men hun har fået silicone siden, hvilken gøre at jeg kommer ikke igen . Ellers hun er en dejlig pige med. Krydret personlighed . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 8. November, 2021 (edited) Donmig skrev, for 7 timer siden: Dejlig pige. Men brysterne er lavet og ikke ægte. Har været sammen med hende en del gange, men ikke med de bryster hun har nu på de billeder i hendes annonce. Helt ny bryster, og dejlige ser de ud. De var ægte da jeg skrev anmeldelsen som sagt i sept 2020, og det er helt sikkert. Aros skrev, den 5.11.2021 at 14:19: Det var de da jeg skrev anmeldelsen, ellers ville jeg ikke have skrevet det. Men det er snart 14 mdr siden jeg skrev anmeldelsen og siden da, har brysterne fået “tilsætningsstoffer” Redigeret 8. November, 2021 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg