Hop til indhold
Guest Aros

Mia, Aarhus

Recommended Posts

Guest Aros

https://annoncelight.dk/showad/234548

Og ja, det er hende på billederne.

I mine øjne en meget smuk pige, både på billeder og i virkeligheden.

Hun holder til på Christiansbjerg i Aarhus, i en diskret fin lejlighed, fine p muligheder tæt derpå. 

Hun er rigtig sød, venlig, imødekommende, snakkesalig, naturlig.

Hun har en flot krop og relativ store ægte bryster, og jeg foretrækker bestemt store ægte bryster fremfor silicone. 

Hun er meget intim, og kan bestemt anbefales. Faktisk får hun en stor anbefaling fra mig. Hun sagde hun var her en uges tid endnu, så det kan blive et gensyn fra mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Også enig med Aros. Jeg har besøgt Mia i Aalborg og hun er alt det som Aros og Brando så fint lister op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lonewolf
steve skrev, 1 time siden:

Hvordan er Mias kys og er hendes blow værd at betale ekstra for uden gummi?

jeg er spændt på om du får samme svar på det spørgsmål du nu har stillet fire gange :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig ung kvinde, sødt smil, godt selskab og en lækker elskerinde. Kan klart anbefale Mia, som netop har malket mig grundigt med sin dejlige krop og stramme fisse. Nam! I’ll be back! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Gammel rotte skrev, den 12.10.2021 at 23:25:

Er brysterne virkelig uden tilsætningsstoffer?

Det var de da jeg skrev anmeldelsen, ellers ville jeg ikke have skrevet det. ;) 

Men det er snart 14 mdr siden jeg skrev anmeldelsen og siden da, har brysterne fået “tilsætningsstoffer” :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig pige. Men brysterne er lavet og ikke ægte. Har været sammen med hende en del gange, men ikke med de bryster hun har nu på de billeder i hendes annonce. Helt ny bryster, og dejlige ser de ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 20.9.2020 at 12:58:

https://annoncelight.dk/showad/234548

Og ja, det er hende på billederne.

I mine øjne en meget smuk pige, både på billeder og i virkeligheden.

Hun holder til på Christiansbjerg i Aarhus, i en diskret fin lejlighed, fine p muligheder tæt derpå. 

Hun er rigtig sød, venlig, imødekommende, snakkesalig, naturlig.

Hun har en flot krop og relativ store ægte bryster, og jeg foretrækker bestemt store ægte bryster fremfor silicone. 

Hun er meget intim, og kan bestemt anbefales. Faktisk får hun en stor anbefaling fra mig. Hun sagde hun var her en uges tid endnu, så det kan blive et gensyn fra mig. 

Brysterne er ikke ægte. De er silicone. Har været der en del gange. Men ikke med de bryster der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Jeg var sammen med Mia da hun var i Århus første gang , for ca 4 år siden .waww siger jeg . Den flotteste krop sprød , med flotte d skål naturlig bryster. I verden Klasse .   Fik fantastisk btb .hun kunne næsten ingen engelsk ,og virkede uskyldig og usikkert . Jeg var hel solgt.

Der efter var hun i Ålborg som mia gfe i lang tid.

besøgt hende for noget måneder siden i Århus . Der var hun noget anderledes . Sød ,snakker god engelsk og selvsikkert.prof men på en gode måde. Hun har født og det kunne man godt se på hendes bryster. Der hang od var stor .Men hun har fået silicone siden, hvilken gøre at jeg kommer ikke igen . Ellers hun er en dejlig pige med. Krydret personlighed .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Donmig skrev, for 7 timer siden:

Dejlig pige. Men brysterne er lavet og ikke ægte. Har været sammen med hende en del gange, men ikke med de bryster hun har nu på de billeder i hendes annonce. Helt ny bryster, og dejlige ser de ud. 

De var ægte da jeg skrev anmeldelsen som sagt i sept 2020, og det er helt sikkert. 

Aros skrev, den 5.11.2021 at 14:19:

Det var de da jeg skrev anmeldelsen, ellers ville jeg ikke have skrevet det. ;) 

Men det er snart 14 mdr siden jeg skrev anmeldelsen og siden da, har brysterne fået “tilsætningsstoffer” :D 

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...