Hop til indhold
Hansie

Håndværker byen 38 Greve

Recommended Posts

Jeg har læst et sted at man ligger på en madras på gulvet når man får massage af en skønhed. Er der nogen her i panelet som kan bekræfte eller afkræfte  det. Går og overjer om jeg skulle aflægge et besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansie skrev, den 20.9.2020 at 07:54:

Jeg har læst et sted at man ligger på en madras på gulvet når man får massage af en skønhed. Er der nogen her i panelet som kan bekræfte eller afkræfte  det. Går og overjer om jeg skulle aflægge et besøg.

 

Nu har jeg aldrig været på den klinik i Håndværkerbyen i Greve, så jeg ved ikke om man ligger på en madras på gulvet, jeg har dog besøgt rigtigt mange thai klinikker i min aktive periode, og jeg tror at jeg har ligget på en madras på gulvet 3-4 gange ialt, alle de andre steder har behandlingen altid foregået på en briks/seng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Hansie skrev, den 20.9.2020 at 07:54:

 

 

Jeg har læst et sted at man ligger på en madras på gulvet når man får massage af en skønhed

 

Hvis det stadig er som for et års tid siden, er begge de piv forkerte. Det var en massagebriks, og pigen var ingen skønhed. :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...