Hop til indhold
Claesen

Tålmodighed eller mangle på samme

Recommended Posts

Jeg er vel som mænd er flest, altså når det drejer sig om noget der har min interesse så er tålmodighed en by i Rusland.. 

Så når man efter lang tids afholdenhed, endelig har fundet tiden, pengene og alt det andet der nu kræves for at tage på gp besøg, så er min tålmodighed indtil det rent faktisk lykkes at få lavet en aftale li nul :D

Men så kan man jo heldigvis gøre forskellige ting for, at tøjle sin utålmodighed og få tankerne hen på noget andet ( som om) idag har jeg f.eks. kastet mig over hårdt fysisk havearbejde efterfulgt af god mad og rødvin :)

Et koldt bad er det også blevet til, dels for at blive afkølet og dels for at få de nedre regioner til at lægge sig :D

Men nok om mig, hvad gør i andre når i af en eller anden grund, bliver utålmodige? Har i et tip?  Eller måske der er nogen der bare er tålmodige af natur? 

Kom frisk med nogle svar. 

Venligst Claesen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ene gang jeg fik lavet en aftale med en GP over en uge i forvejen gik det hverken værre eller bedre end at jeg fik besøgt et par andre i tiden inden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke lave aftaler flere dage før, for så får jeg onaneret så meget at jeg ikke har rigtig lyst når det kommer til stykket alligevel, bliver mega liderlig når jeg ved jeg har en aftale, så aftaler mange gange om morgenen til samme dag og dagen før. Dagen før kan være en udfordring med tålmodigheden:D men det går som regel lige;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Min sidste gang bestilte jeg tid 4 dage i forvejen, og det var rigtig fedt at gå og vente, det giver kriller i maven.

forventningens glæde er ofte den største, det var det dog ikke her, der var selve agten den største fornøjelse.

for mange år siden besøgte jeg Jane i hovedvejens perle, der er brændt og væk for længst, men der kørte jeg bare ud og kunne få tid med det samme, alle tre gange, der. Var jeg måske bare heldig.

mit næste besøg skal også bestilles 4 dage iforvejen, og så vil jeg lige prøve om Siri i appelcarplay kan snakke frækt, når jeg skal have svar sms oplæst, der er der nogle ord som jeg ikke tror appel havde tænkt sig at Siri skulle kunne siger denne sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede

Jeg er tålmodig af natur, og har haft aftaler så langt som 2 måneder ude i fremtiden. Det synes jeg er fint, så har jeg noget at glæde mig til. Og forventningen er den halve fornøjelse for mig. De meget sjældne gange aftalen så er gået i vasken, så har jeg været nødt til at lave en feberredning for ellers ville selv min tålmodighed slippe op. :rolleyes::)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...