Hop til indhold
MickeyM

Slikkelapper? - et spørgsmål til kvinderne...

Recommended Posts

Dette er af ren nysgerrighed.

Som mand, så oplever jeg et blowjob, med kondom, som værende temmelig fantastisk, men jeg oplever også, at et blowjob uden kondom, simpelthen bare er dobbelt op på nydelse... Jeg tror at de fleste mænd vil give mig ret i dette. 

Dette er slet ikke en opfordring til at have usikker sex, slet ikke! 

- men jeg spekulere på, om det er det samme for kvinder... Er det lige så godt at blive slikket "gennem" en slikkelap, som det er at blive slikket uden?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Godt spørgsmål, og jeg er helt enig i at et blowjob uden gummi uden sammenligning er vildt meget bedre end hvis der er gummi imellem.

For mig ville det i hvert fald ikke være nogen nydelse at slikke på en gummiplade, bag hvilken der befinder sig en fisse. Jeg ville jo ikke kunne nyde smagen og duften af fissen, og jeg ville heller ikke kunne nyde at slikke ind i den og at sutte på clitoris...

Selv om den formentlig er relativt tynd, så ville jeg derfor ikke gide at slikke på en gummiplade. Så ville jeg hellere slikke pigen et andet sted på kroppen, hvor jeg både kunne smage og dufte hende... Så hvis det stod til mig, så ville der ikke være noget marked for salg af slikkelapper :P

Undskyld at jeg afsporer tråden i forhold til en direkte besvarelse af dit spørgsmål, men jeg synes ikke at jeg går særlig langt udenom emnet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selve slikkeriet oplever jeg som lige så godt som uden, men til gengæld giver det af og til lidt problemer at holde slikkelappen på plads. Og jeg erkender gerne, at jeg ikke er helt så konsekvent med brugen af slikkelapper, som jeg er med kondomer. Når jeg selv skal slikke piger så er der slikkelap på. Jeg fik forklaret hos AIDS fonden, at den største risiko løber den der får noget i munden, i dette tilfælde altså fissesaft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Liv skrev, for 1 time siden:

Selve slikkeriet oplever jeg som lige så godt som uden, men til gengæld giver det af og til lidt problemer at holde slikkelappen på plads. Og jeg erkender gerne, at jeg ikke er helt så konsekvent med brugen af slikkelapper, som jeg er med kondomer. Når jeg selv skal slikke piger så er der slikkelap på. Jeg fik forklaret hos AIDS fonden, at den største risiko løber den der får noget i munden, i dette tilfælde altså fissesaft.

Ok, har ellers hørt at Fissesaft sku være den bedste beskyttelse :lol: 

Specielt den fra Fyn <3

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 2 timer siden:

For mig ville det i hvert fald ikke være nogen nydelse at slikke på en gummiplade, bag hvilken der befinder sig en fisse. Jeg ville jo ikke kunne nyde smagen og duften af fissen, og jeg ville heller ikke kunne nyde at slikke ind i den og at sutte på clitoris...

Præcis som jeg har det, og tillad mig at gange det lidt op. Det kan aldrig blive sex for mig hvis ikke jeg må smage fisse. Det er virkelig mit eneste fuldstændigt faste kriterie for sex, og så må der ellers ske lige det der skal ske, bare jeg må slikke pigen. Så slikkelapper bliver aldrig taget i brug sammen med undertegnede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Thaimig skrev, for 12 timer siden:

Ok, har ellers hørt at Fissesaft sku være den bedste beskyttelse :lol: 

Specielt den fra Fyn <3

Det Aller aller bedste er fra Fyn :wub:

Sorry for afsporing<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Misjo1 skrev, den ‎20‎-‎09‎-‎2020 at 12:43:

Det Aller aller bedste er fra Fyn :wub:

Sorry for afsporing<3

Jamen så fik jeg atter engang ret, Fissesaft fra Fyn er den bedste Medicin :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...