Hop til indhold
cassanova

Vent 10 sekunder!

Recommended Posts

Naår jeg besøger en GP er jeg begyndt på lige at vente 10 sekunder når døren åbnes før jeg går med ind.Jeg vil lige sikre mig at pigen er den som er på billederne samt at føle efter om det her er noget for mig. Det er sket tre gange at jeg er vendt om igen. Det sker alt for ofte på AL at pigen ikke er den som fotografierne viser. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Næste gang, så vent lige 10 sekunder inden du poster et indlæg på eroguide så :)

Undskyld mine dårlige manerer, men synes ikke rigtig indlægget har den store relevans. 

Der er masser af tråde med falske billeder m.v. i forvejen, og det er lidt en ligegyldig oplysning du kommer med. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 28 minutter siden:

Næste gang, så vent lige 10 sekunder inden du poster et indlæg på eroguide så :)

Hmm... Det er vi måske mange der skulle ;)

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
cassanova skrev, for 50 minutter siden:

Naår jeg besøger en GP er jeg begyndt på lige at vente 10 sekunder når døren åbnes før jeg går med ind.Jeg vil lige sikre mig at pigen er den som er på billederne samt at føle efter om det her er noget for mig. Det er sket tre gange at jeg er vendt om igen. Det sker alt for ofte på AL at pigen ikke er den som fotografierne viser. 

 

 

 

 

Af hjertet TAK – super med en enkel, simpelt råd :)

Det er jo lige det vi alle skal gøre

Ikke nødvendigvis bare i forbindelse med købesex men i mange andre aspekter i livet – tænk dig om en ekstra gang inden du klikker “køb” på webshoppen :) – eller klikker “send” på et indlæg som nogen gange ikke er nødvendig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har fuldstændig ret, vent 10 sekunder inden du går ind i løvekulen......har gjort det et par gange, hvor jeg havde min tvivl om pigens ægthed. Ja, de står og gemmer sig bag døren og skjuler deres udseende. Don't loose Your cool and leave fake girls!---du har helt ret, det virker.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, 1 time siden:

Naår jeg besøger en GP er jeg begyndt på lige at vente 10 sekunder når døren åbnes før jeg går med ind.

Står du så og kigger på pigen i de ti sekunder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Imponerende... 

Ikke at du kigger i 10 sekunder, men at der findes piger som står for åben dør, mens du gør det. Du kunne få 10 sekunders udsigt til min hånd, men jeg er laaaangt fra påklædt nok til at stå for åben dør og vente på at mændene samler kæben op, inden de kommer ind :ph34r:

Men selvfølgelig, gå igen hvis billederne ikke svarer til virkeligheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
cassanova skrev, for 1 time siden:

Naår jeg besøger en GP er jeg begyndt på lige at vente 10 sekunder når døren åbnes før jeg går med ind.Jeg vil lige sikre mig at pigen er den som er på billederne samt at føle efter om det her er noget for mig. Det er sket tre gange at jeg er vendt om igen. Det sker alt for ofte på AL at pigen ikke er den som fotografierne viser. 

 

 

 

 

flere laver tricket med at stå og gemme sig bag døren og først når man er inde i det let skumle rum åbenbares den falmede skønhed...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
kenderen skrev, Lige nu:

flere laver tricket med at stå og gemme sig bag døren og først når man er inde i det let skumle rum åbenbares den falmede skønhed...

Det kaldes diskretion.. selvom man nok godt kan lade hovedet titte ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, diskretion er helt fint, meeeen honesty er endu bedre for os der køber sex. Glasnost er nøgleordet. Åbenhed, ægte billeder og ingen skjult dagsorden bag sløret i det fugtige kælderlokale....Ja, tror vi er mange der har prøvet dette. Gider det bare ikke. Spild af tid for begge parter!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

mon ikke at pointen er, at hvis man fornemmer en form falskhed i form af billeder, priser, ydelser osv, så er det bare "good bye ruth" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at gå ind, men jeg går så også gerne ud igen hvis jeg ikke er tilfreds med det jeg ser. Nogle gange har de jo en veninde man måske tænder op i stedet

Jeg vil nok heller vente 20 sekunder før jeg siger ja til at bruge tid på hende, end at vente på gaden med døren åben. 

Redigeret af Babavian

Del dette indlæg


Link til indlæg

HEY!!!!! ..Nu når jeg tænker mig om tror jeg faktisk , at jeg ville vente mellem 22 og 607 sekunder inden jeg bestemmer mig.......Falsk pige eller Big Mac...hmmm...ved godt hvad jeg ville vælge:D....Det er gas og det' weekend!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmadarling
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Imponerende... 

Ikke at du kigger i 10 sekunder, men at der findes piger som står for åben dør, mens du gør det. Du kunne få 10 sekunders udsigt til min hånd, men jeg er laaaangt fra påklædt nok til at stå for åben dør og vente på at mændene samler kæben op, inden de kommer ind :ph34r:

Men selvfølgelig, gå igen hvis billederne ikke svarer til virkeligheden. 

Præcis .... vi er ikke “museums” genstande :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne også bruge 5-10 minutter ved at søge på Eroguide efter anmeldelser med mere for at sikre sig at pigen ikke bruger falske billeder, så man slipper for at skulle gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...